כיצד מסמכים דיגיטליים מייעלים את הנהלת החשבונות
מערכת איזידוק הינה מערכת חתימה דיגיטלית המשמשת במחלקת הנהלת חשבונות ומשאבי אנוש בארגונים רבים, כמו גם במשרדי ראיית חשבון, ייעוץ מס ועוד. מדובר במערכת המפיקה
מערכת איזידוק הינה מערכת חתימה דיגיטלית המשמשת במחלקת הנהלת חשבונות ומשאבי אנוש בארגונים רבים, כמו גם במשרדי ראיית חשבון, ייעוץ מס ועוד. מדובר במערכת המפיקה
כיום ישנן מערכות רבות המאפשרות להפיק טפסים דיגיטליים לצרכים שונים. אין ספק שמערכות אלו תורמות להגברת היעילות בהתנהלות ארגונים על מחלוקותיהם השונות. יחד עם זאת,
מערכת טפסים דיגיטלית מבית איזידוק מאפשרת להמיר כל מסמך או טופס מ- PDF או וורד לכדי טופס מקוון, ומכאן והלאה לעשות בו שימוש מול עובדים,
טופס הרשאה לחיוב חשבון, שנקרא גם טופס הוראת קבע, משמש בעסקים רבים החל בחברה גדולה ועד פרילנסר. חשוב לדעת שבעזרת מערכת איזידוק ניתן להפוך טופס הרשאה
טופס 116 הוא מהטפסים הבסיסיים שיש להחזיק בכל מחלקת משאבי אנוש והנהלת חשבונות של ארגון, וכמובן גם בכל משרד רואה חשבון, ייעוץ מס וחשבות שכר.
גם ארגונים גדולים וגם עסקים קטנים מצטרפים בשנים האחרונות למגמה של התנהלות עסקית+ "ללא נייר". כלומר, העברה של חלק משמעותי מהטפסים והמסמכים של הארגון לכדי
בכל משרד פרסום המכבד את עצמו מושם דגש על עמידה בחזית הטכנולוגית, ותשומת לב מיוחדת ניתנת לתמורות, מגמות ואופנות בענף הפרסום ובכלל. בנוסף, בכל משרד פרסום
מחלקת משאבי אנוש במפעל עוסקת בקביעות בניהול תיקי עובדים, וכמו בתחומים רבים נוספים גם כאן ישנו שינוי משמעותי לכיוון של אוטומציה ודיגיטציה. לפיכך קליטת עובד
בדרך כלל כאשר לקוחות פונים אלינו ומתעניינים במערכת EASYDOC המניע הראשון שלהם אינו תרומה לאיכות הסביבה אלא מגוון היתרונות שהמערכת מספקת מבחינת חיסכון בזמן והוצאות
על פי החוק בישראל, כאשר קולטים עובד חדש יש לתת לו למלא ולחתום על טופס קליטת עובד. כמו כן על הטופס צריכים לחתום ולהוסיף פרטים