קליטת עובדים דיגיטלית

קליטת עובדים באוטומציה מלאה מרמת הפרטים האישיים, חשבון הבנק, פנסיה, 101, חוזה עבודה ועוד

איזה סרט זה לקבל עובד חדש לעבודה. נכון?

רק מהמחשבה על כמות המסמכים שצריך להחתים כל עובד שמגיע לארגון, אפשר לקבל סחרחורת.

למי יש זמן לנהל את כל טופס הטיולים הזה? לעקוב אחרי כל זה? לתייק את הכל במקום אחד?? הסכם העבודה, הציוד, השכרת הרכב, חשבון הבנק, פרטי הפנסיה…. אם רק היה אפשר לחסוך את כל ההתעסקות המיותרת הזו בניירת, הזמן שלכם היה מנוצל בצורה הרבה יותר פרודוקטיבית.

אז זהו שמהיום אפשר!

תכירו את  EASYDOC מבית היוצר של וובי דיגיטל בע”מ , מערכת קליטת עובדים אוטומטית ומאובטחת המאפשרת לכם לנהל את כל תיקי העובדים שלכם בצורה דיגיטלית ובמקום אחד.

בין לקוחותינו

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע”מ, בין לקוחות החברה

מכון היצוא
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
עיריית הרצליה

איך זה עובד?

01

מגדירים תהליך קליטה

אתם מגדירים תהליך קליטה תואם לזה שמבוצע בחברה כרגע, הכולל את כל התחנות, המסמכים והחתימות שהעובד צריך לאסוף כדי לסיים את תהליך קליטתו כהלכה.

step1
02

קיבלתם עובד- הוא מקבל לינק לנייד

כשעובד מתקבל לעבודה, בלחיצת כפתור נשלח אליו לינק בסמס או בדואל אלקטרוני, העובד מבצע רישום עצמאי מדויק בהתאם לתהליך שהוגדר מבעוד מועד, כולל רצף מסמכים תקניים לחתימה

step2
03

נתוני העובד נקלטים ומבוקרים בזמן אמת

מחלקת משאבי אנוש/מנהל שהוגדר במערכת מקבלים את טפסי העובד חתומים ומלאים, כולל אישורים נלווים.


step3
04

דוחות קליטה מפורטים למנהל

קבלו בכל רגע נתון תמונת מצב עדכנית של סך קליטת העובדים בחברה, כולל מסמכים, טפסים ודוחות שטרם נחתמו כנדרש.

step4
05

סנכרון מלא עם כל תוכנות השכר המובילות

המידע מיובא ישירות למערכות השכר שלכם, סיימתם עם העבודה השחורה!

step4-17

אינטגרציה לתוכנות שכר

תכלס, מה יוצא לכם מזה?

חיסכון של עשרות שעות חודשיות שנשרפות על טיפול בניירת

תהליך גיוס דיגיטלי ואוטומטי לחלוטין, טופס 101, חוזה עבודה, החתמה על ציוד, שיוכים לקופות גמל וכל מה שהעובד צריך כדי להיקלט לעבודה במהירות וביעילות.

קבל את חתימת עובד על כל מסמך תוך כמה דקות

נגמרו הריצות אחרי החתימות! הפכו כל מסמך פיזי לדיגיטלי ב-4 שניות ושלחו אותו לעובד לחתימה ישירות מהנייד.

טופס 101 דיגיטלי מהנייד​

הנגישו לעובדים את טפסי 101 ישירות לנייד, אפשרו להם לצלם את האישורים הנלווים בקלות ממצלמת הסמארטפון ולהעלות אותם ישירות לתיק העובד שלהם בלי שתצטרכו להתערב.

על החברה

מ2006, עוד לפני שאנשים גלשו בטלפונים הסלולרי, עוד לפני שגוגל קנו את יוטיוב,
אנחנו מפתחים ובונים מערכות אינטרנטיות.
אחרי 16 שנות ניסיון בפיתוח מוצרים עבורנו ועבור החברות המובילות בישראל,
אנחנו גאים להגיד ש EASYDOC היא גולת הכותרת

כחברה שנושמת דיגיטל זיהינו כמה נושא החתימות הפנים והחוץ ארגוניות גוזל זמן ולא מחובר בצורה טובה לכלל מערכות הארגון – החתמת לקוחות, תהליכי קליטת ספקים, NDA, חוזי העסקה, אישורי הוצאות בסבב החתמות, קבלת ציוד ועוד ועוד ועוד – יותר מידי מסמכים, יותר מידי מעקבים ופחות מידי אוטומציה וקלות. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה (אומנם בתמונה הזו רק חלקנו)


צוות החברה היום מונה כ42 נינג’ות, ועם קרוב ל5000 חברות רשומות במערכת, אנו גאים להיות האפליקציה הראשונה בישראל לחיתום דיגיטלי ולהוביל את תחום החתימה הדיגיטלית בישראל.

אז מה איתך?
רוצה לעשות לעצמך את החיים קלים יותר?