חתימה דיגיטלית חינם

בואו לנסות את Easydoc בחינם!
מעלים מסמכים ומחתימים דיגיטלית בקלות ובמהירות

לא בטוחים אם חתימה דיגיטלית מתאימה לכם? רוצים קודם לבדוק? מאה אחוז. בואו תנסו אותנו בחינם, בלי שום התחייבות. לנו ברור שטעימה מהמהירות, הנוחות ויעילות של המערכת כבר תשכנע אתכם.

במיוחד בשביל המתלבטים, קבלו מאיתנו 10 מסמכים ללא עלות. בואו נקרא לזה דייט ראשון, היכרות עם המערכת והיכולות שלה. התפעול פשוט ואינטואיטיבי, וגם צוות התמיכה שלנו עומד לרשותכם, כבר מעכשיו, כדי שלכל שאלה יהיה מענה. על הדרך תוכלו להתרשם מהרוח הטובה, האדיבות והזמינות הגבוהה שלנו.

אוקיי, בואו נראה מה אתם יודעים לעשות

ואיזה מסמכים ניתן להמיר? מה שתרצו, הבחירה שלכם: נסו למשל להמיר חוזה העסקה, טופס 101 או הסכם קבלת שירות מספק. אפשר להמיר כל קובץ שיושב אצלכם על המחשב או בנייד. האמת, אתם מקבלים מאיתנו יותר מ- 10 מסמכים בחינם, כי אפשר ליצור תבנית ולשלוח את המסמך למילוי וחתימה דיגיטלית לכמות גדולה של אנשים.

אחר כך, אם התרשמתם לטובה מ- easydoc כמו שאר לקוחותינו, תוכלו להמשיך לחבילה שמתאימה להיקף השימוש שלכם. נכון, זה כבר יעלה כסף, אבל הרבה יותר זול בשעות עבודה והוצאות משרדיות מלהישאר תקועים עם ניירת של המאה ה- 20.

איך זה עובד?

01

העלאת מסמך

מעלים ל-easydoc כל מסמך שרוצים ב- word או ב- pdf

Depositphotos_49990393_S_03-11
02

הגדרה קלה

מגדירים למי המסמכים ישלחו והיכן צריך לחתום

Depositphotos_49990393_S_03
03

שליחת מסמך

המסמכים נשלחים לחתימה לאן שתבחר- לדוא"ל או לנייד

step2
04

קבל מסמך חתום

העובד חותם מהנייד והמסמך מגיע אליך מאושר וחתום

Depositphotos_49990393_S_03-14

חתימה דיגיטלית חינם לפרטיים

החיים גם ככה די מאתגרים, אז אם אפשר להפוך אותם ליותר קלים – למה לא? ובמיוחד כמשמקבלים את המערכת בחינם לכל החיים. כן – אתם מקבלים מאיתנו עד 5 מסמכים בכל חודש ללא מגבלת זמן, גם לשנים קדימה, אז שמרו על הבריאות והשתמשו ב- easydoc עד 120. אם אתם מרוצים – ספרו לחברים וקולגות, ואם תצטרכו יותר מ- 5 מסמכים בחודש – נעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה עבורכם.

השתכנעתי, רוצה להתחיל בניסיון

אז איזה מסמכים תוכל להפוך לדיגיטלים? שחקו עם זה ותגלו את הפוטנציאל. אם יש לכם למשל חוזה שכירות, השתמשו ב- easydoc כדי להמיר אותו לדיגיטל תוך 8 שניות ושלחו לשוכרים שלכם לחתימה מרחוק. באותו האופן, אפשר להמיר טפסים בנקאיים או מהביטוח הלאומי, אישורים לילדים שיוצאים לטיול, אישורי בריאות, ובעצם – כל טופס או מסמך שעולה על דעתכם. רק שימו לב להעלות אותו למערכת בפורמט של WORD או PDF.

ולמה זה טוב בכלל? קודם כל, כי עוד כמה שנים אף אחד כבר לא ישתמש בניירת, אז למה לא לעשות את הצעד הראשון. חוץ מזה, אחרי שתכירו את easydoc לא תבינו איך בזבזתם זמן, כסף ועצבים על סריקות, הדפסות, תיקיות וערימות נייר שמעלות אבק בארונות. ואם איכות הסביבה חשובה לכם, כמו שהיא חשובה לנו, נחמד לדעת שעם השימוש במערכת אתם מצילים עוד כמה עצים. זו אולי לא הסיבה העיקרית, וברור שלקוחותינו בוחרים את המערכת בגלל המון יתרונות נוספים, אבל כיף לדעת שנוחות, יעילות וחיסכון הולכים יד ביד עם הבריאות של הגלובוס.

בין לקוחותינו

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה

מי עדן
hot
מכון היצוא
חיתיל
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
עיריית הרצליה

אפליקציית חתימה דיגיטלית

לא מבינים למה אנחנו קוראים ל- easydoc אפליקציה? אתם צודקים, זו באמת יותר מאפליקציה. המערכת שלנו יושבת בענן וזמינה עבורכם מסמארטפון, בלפטופ, במחשב הנייח ומכל מכשיר אחר המחובר לרשת. ולא רק עבורכם אלא לכל מי שתשלחו את הטפסים הדיגיטליים – עובדים, לקוחות, ספקים, מוסדות, קולגות, אנשים פרטיים וכן הלאה. אז מהיום נגמרו העניינים של מתי או מאיפה שולחים, ממלאים וחותמים על מסמכים. האפליקציה זמינה גם מהשירותים.

כבר אמרנו שאחרי שתעלו את המסמך ל- easydoc בענן, תוך כמה שניות המסמך כבר מוכן לשליחה. אפשר לשלוח אותו ב- SMS או במייל, ומי שיקבל אותו פשוט ממלא וחותם עם האצבע על מסך המגע של הסמארטפון או עם העכבר במחשב. אז מהיום אין יותר עניינים של: "לא ראיתי, לא קיבלתי, נאבד לי המסמך, אני לא ליד מדפסת…" או עיכובים מרגיזים אחרים. הכל קורה אונליין ומתויק אוטומטית לתיקייה הרלוונטית. אתם יכולים גם לקרוא לאיזידוק – עוזר אישי למסמכים.

הורד את האפליקציה שלך

לחתום אונליין בחינם

מעכשיו יש לכם זמן ואפשרות להתנסות במערכת שלנו בחינם, לראות ולהרגיש איך מתנהלים עם מסמכים בעשור השלישי של המאה ה- 21. זה לא "רק" שליחה ומילוי מסמכים בלחיצה כפתור, אלא מערכת שמציעה עוד מגוון פונקציות יעילות. למשל, אפשר להגדיר שליחת מסמכים אוטומטית במועדים שהגדרתם מראש, לקבל התראות למשלוח מסמכים, לבצע סבבי חתימות מנוהלים (יותר מחותם אחד – באופן טורי או מקביל), לשנות מסמכים קיימים וליצור חדשים, ועוד הרשימה ארוכה.

השתכנעתי, רוצה להתחיל בניסיון!

אחרי שתגלו ש- easydoc משדרגת לכם את העסק, או את החיים הפרטיים, נשמח אם תבחרו להמשיך איתנו. ככל שתתמידו תגלו עוד יתרונות משמעותיים של המערכת, שהולכים ומצטברים. למשל, חתימה דיגיטלית על מסמכים חוסכת לכם בהוצאות משרדיות, שיכולות להגיע למאות ואלפי שקלים בשנה, וברור שככל שתשתמשו באפליקציה כך תחסכו יותר. אותו הדבר נכון לגבי הזמן, הטרחה והעצבים שתחסכו על התעסקות בניירת, וגם לגבי שביעות הרצון של כולם – לקוחות, עובדים, אנשי מערכת ניהול משאבי אנוש, קולגות וחברים, ובראש ובראשונה – אתם!

מתאים לי! בואו נתחיל