מערכת לניהול משאבי אנוש

החל מקליטת עובדים, ניהול תיקים דיגיטלי,
פורטל עובדים וטופס 101

מערכות ניהול מהוות כיום חלק בלתי נפרד מהתנהלותם של עסקים, חברות וארגונים, החל בניהול חשבונות ועד לניהול המלאי והרכש. מערכות אלו חוללו מהפכה של ממש בארגונים בזכות הטבה משמעותית של הסדר והארגון, יעילות העבודה ומהירותה, על כל המשתמע מכך מבחינת ניצול שעות העבודה, הפחתת טעויות, סינרגיה בין מחלקות והגדלת הרווחיות. אחד התחומים בהם מערכות כאלו ממש מתבקשות הוא כל הקשור למשאבי האנוש בארגון, בעיקר בתחום הניהול  האדמיניסטרטיבי שהיום מסב לארגון הפסדים משמעותיים, וכאן EasyDoc עושה מהפכה.

מה זה מערכת לניהול משאבי אנוש

מערכת לניהול משאבי אנוש הינה מערכת לטפסים מקוונים שיושבת לעיתים על שרתי הארגון ובמרבית המקרים בענן. מערכת כזו מספקת פונקציות שונות בהתאם למאפייניה הספציפיים ובהתאם לארגון המשמש בה. בתחום משאבי האנוש ישנן מערכות לניהול תיקי עובדים המאפשרות גישה וניהול של תיק העובד בארגון לכל גורם בעל הרשאה באופן זמין ונגיש. זאת אומרת שניתן לגשת אל הנתונים הן ממחשבים שולחניים והן ממכשירים ניידים בכל זמן ומכל מקום (אם יש הרשאה, כאמור). ניתן לצפות למשל בפרטי העובד, לנהל אירועים בחיי העובד, לבחון הערכת עובדים, הדרכות, הכשרות, ציוד שניתן, טפסי 101 ו- 106, תלושי שכר ועוד. וכמובן שניתן גם לעדכן את הפרטים ללא צורך להדפיס אפילו מסמך פיזי אחד.

תיוק אוטומטי של מסמכים

ניהול החתמות

גיבויים שוטפים

ניהול הרשאות עובדים

ניהול פניות ובקשות עובדים

קליטת עובד ברגע

ניהול שרשרת החתמה

ניהול בקשות חופשה

הטמעת מערכת משאבי אנוש

בלי תהליכי הטמעה של חודשים, פרויקטים וגאנטים שלא מסתיימים, עם EasyDoc תוך תוך 3 ימי עסקים תוכלו לחסוך זמן וכסף יקרים.

01

מייבאים את כל העובדים בקליק

עדכנו במהירות את כל מידע העובדים הקיים לתוך EASYDOC בלי התעסקות מיותרת

step33
02

אונבורדינג עובד חלק וקבוע

פרטים אישיים, פרטי חשבון בנק, פנסיה, חתימה על מסמכי החברה ו101, הכל בתהליך אחד פשוט, ב4 שפות!

step2
03

ניהול החתמות ומסמכים

לא עוד לחשוב מי חתם ואת מי צריך להזמין לחתימה, שולחים מסמך מאיזידוק ומקבלים אותו חתום דיגיטלית מכל מכשיר, ולרוב תוך פחות מ24 שעות!

Depositphotos_49990393_S_03-14
04

תיוק מסמכים אוטומטי

כולל הטפסים והתזכורות לעובד, כולל המסמכים נלווים, מנוהלים מתוך המערכת ומתויקים ישירות לתיק העובד.




step4
05

פורטל עובדים

לכל עובד נוצר אזור אישי המכיל את כל המידע שלו, מסמכים חוזים ועוד. ניתן לנהל משם את כל פניות העובד החל מבקשות להחזר שכר, פניות שירות, או בקשות לחופשה, כמו גם אפשרות לעובד להשלים מסמכים נדרשים ישירות לתיק עובד שלו

step4-17

אינטגרציה לתוכנות שכר

אנחנו לא עוד מערכת, אנחנו המערכת שתחבר אתכם ליתר המערכות, הוספת עובד בERP או במערכת השכר?
אנחנו יודעים לעשות את זה

מערכת משאבי אנוש לניהול ההון האנושי בכל ארגון

מערכת לניהול משאבי אנוש מספקת מידע חיוני לקבלת החלטות הנוגעות לעובדים, היא מעבירה את ההתנהלות מהידני אל הדיגיטלי ומספקת יתרונות חשובים של חיסכון ויעול כוח אדם, חיסכון בהוצאות על ניירת וציוד משרדי, שליטה מלאה במידע ושקיפות פרטי העובד,הקטנה משמעותית של טעויות אנוש, הגברת שביעות הרצון של העובדים, ואף תרומה לאיכות הסביבה.

EasyDoc לניהול משאבי אנוש תספק מידע חיוני לקבלת החלטות הנוגעות לעובדים דרך שקיפות של הערכות ומסמכי העובד, ניהול יומן אירועים מפורט הכולל תמונות, מבט על תנאי העסקה המשתנים ועוד.

 

 

משאבי האנוש וקליטת עובדים אוטומטית

אם עד היום בשביל לקלוט עובד או עובדת חדשה בחברה היית צריך לעבור עם "טפסי קליטה" מיושנים וללכת בין מחלקות בחברה – הקורונה לימדה אותנו סופית שזו לא הדרך. יש מספר מערכות שאנו עובדים איתם מול העובדים בחברה: מערכת נוכחות, מערכת שכר, טפסי קליטה כמו 101, תיקיות במחשב או קבצי אקסל שמזכירים לנו איזה הכשרות העובד עבר. היומן יספק לנו תזכורות לפעולות עתידיות מול העובד כמו דיון שכר שנקבע לעוד שנה, עוד תזכורת להקמת פנסיה עוד 6 חודשים – כל מערכת מספקת פתרונות בתחומים שונים.
EasyDoc לוקחת את תהליך הקליטה וניהול העובדים לפשוט מאי פעם. באמצעות המערכת אנו יוצרים לכם תהליך קליטה אוטומטי, ממש כפי שהיה עד כה בחברה, שאותו יעבור מהיום והלאה כל עובד חדש (ללא כל מגבלה על כמות העובדים הנקלטים בו זמנית, או לאורך זמן).

תהליך קליטה קצר ופשוט!

01

מגדירים תהליך קליטה

אתם מגדירים תהליך קליטה תואם לזה שמבוצע בחברה כרגע, הכולל את כל התחנות, המסמכים והחתימות שהעובד צריך לאסוף כדי לסיים את תהליך קליטתו כהלכה.

step1
02

קיבלתם עובד- הוא מקבל לינק לנייד

כשעובד מתקבל לעבודה, בלחיצת כפתור נשלח אליו לינק בסמס או בדואל אלקטרוני, העובד מבצע רישום עצמאי מדויק בהתאם לתהליך שהוגדר מבעוד מועד, כולל רצף מסמכים תקניים לחתימה

step2
03

נתוני העובד נקלטים ומבוקרים בזמן אמת

מחלקת משאבי אנוש/מנהל שהוגדר במערכת מקבלים את טפסי העובד חתומים ומלאים, כולל אישורים נלווים.


step3
04

דוחות קליטה מפורטים למנהל

קבלו בכל רגע נתון תמונת מצב עדכנית של סך קליטת העובדים בחברה, כולל מסמכים, טפסים ודוחות שטרם נחתמו כנדרש.

step4
05

סנכרון מלא עם כל תוכנות השכר המובילות

המידע מיובא ישירות למערכות השכר שלכם, סיימתם עם העבודה השחורה!

step4-17

כל טופס שרק תרצו – הופך לטופס מקוון שניתן לשלוח ולקבל חתימה דיגיטלית עליו

כל טופס שתרצו להעלות בוורד או ב- PDF יהפוך בתוך שניות ספורות לטופס מקוון. הוא יתווסף מייד אל רצף הטפסים הנדרשים לקליטה שיישלחו לצורך מילוי וחתימה דיגיטליים מצד העובד במחשב או בנייד. למעשה, העובד מבצע רישום עצמאי בדיוק לפי ההגדרות שלכם, לרבות חוזה עבודה, חתימה על ציוד ונהלים וכדומה – עם אפשרות לצרף בקלות את כל האישורים הנלווים. בסיום המילוי המסמכים נטמעים ישירות בארכיון של מחלקת משאבי האנוש, עם סנכרון מול מערכת ניהול השכר, כך שיש לכם בכל עת תמונת מצב עדכני על מצב גיוס עובדים בחברה. יתרה מכך, המערכת תורמת רבות לניהול העובדים לאורך זמן, למשל עם משלוח אוטומטי של מסמכים לחתימה חוזרת מדי שנה ועל פי הצורך, ניהול ציוד, ניהול עובדים, ועוד.
טופס 101 שהינו טופס מובנה כבר קיים במערכת ולא נדרש להגדיר אותו עצמאית.

EasyDoc לניהול משאבי אנוש תספק מידע חיוני לקבלת החלטות הנוגעות לעובדים דרך שקיפות של הערכות ומסמכי העובד, ניהול יומן אירועים מפורט הכולל תמונות, מבט על תנאי העסקה המשתנים ועוד.

חיסכון של עשרות שעות חודשיות שנשרפות על טיפול בניירת

תהליך גיוס דיגיטלי ואוטומטי לחלוטין, טופס 101, חוזה עבודה, החתמה על ציוד, שיוכים לקופות גמל וכל מה שהעובד צריך כדי להיקלט לעבודה במהירות וביעילות.

קבל את חתימת עובד על כל מסמך תוך כמה דקות

נגמרו הריצות אחרי החתימות! הפכו כל מסמך פיזי לדיגיטלי ב-4 שניות ושלחו אותו לעובד לחתימה ישירות מהנייד.

טופס 101 דיגיטלי מהנייד​

הנגישו לעובדים את טפסי 101 ישירות לנייד, אפשרו להם לצלם את האישורים הנלווים בקלות ממצלמת הסמארטפון ולהעלות אותם ישירות לתיק העובד שלהם בלי שתצטרכו להתערב.

בין לקוחותינו

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה

מכון היצוא
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
עיריית הרצליה
ככה הארגונים המתקדמים בישראל עובדים היום. אל תשארו עם דפים במשרד ועובדים לא מנוהלים.

קבע פגישת הדגמה ללא התחייבות

ותראה איך לקחת את הארגון שלך קדימה

תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-222-1600 או להשאיר את פרטיכם בטופס: