הטיפול בחוזה העבודה או בתנאי ההעסקה שנשלחו, מהווה עבור רואה החשבון כאב ראש לא קטן. כל מעסיק מעביר חוזה אחר, כמו נייר מודפס או סיכום במייל, פירוט תנאים בווטסאפ בלי חתימה, או רק שיחת טלפון לעדכון.
ההתנהלות הזו מייצרת בעיות למכביר, כמו מידע שלא מגיע בזמן ומצריך ייזום קשר מול המעסיק, או קבלת מידע חלקי המוביל להכנת שכר שגויה שיש לתקנה בדיעבד. לכך מצטרפים כמובן חוזי עבודה מורכבים הדורשים יותר זמן לדליית פרטים, וכל זאת ועוד נופל על כתפיו של חשב השכר.
העבודה עם מערכת Easydoc שונה לחלוטין. אצלנו המעסיק מעלה את חוזה העבודה או תמצית תנאי ההעסקה ישירות למערכת. המסמך נכנס למקום ידוע, מאורגן ומסודר, וביחד עם טופס 101 המובנה מספק לרואה החשבון את התמונה השלמה.