מערכת ניהול עובדים לחברות כוח אדם

פורטל עובדים מותאם לנייד, קליטת עובד אוטומטית,
טופס 101 דיגיטלי, חתימה דיגיטלית על מסמכים,
העברת תלושי שכר

בין לקוחותינו

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה

מכון היצוא
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
עיריית הרצליה

קליטת וניהול עובדים דיגיטלית, אוטומטית, מהירה
ופשוטה מאי פעם!

כידוע, בחברות כוח אדם קיימת תחלופה מהירה של עובדים ובהיקפים גדולים. לכן קליטת וניהול העובדים היא מרכיב משמעותי ביותר הגוזל זמן רב ומחייב רמה גבוהה של סדר וארגון. מערכת איזידוק לוקחת את האתגר המורכב הזה צעד חשוב קדימה, והופכת אותו לדיגיטלי, אוטומטי, מהיר ופשוט מאי פעם.

01

דיגיטציה מלאה

המערכת שלנו ממירה כל טופס רלוונטי לכדי טופס דיגיטלי בתוך שניות ספורות, עם כל השדות הנדרשים ואפשרות לתוספת שדות חדשים. מכאן והלאה ההתנהלות מול העובדים והחברות המגייסות הינה מקוונת לחלוטין. את הטפסים ניתן לשלוח במסרון או במייל לנייד או למחשב וכך גם המילוי, החתימה וצירוף מסמכים ואישורים נעשה אונליין, בלי ניירות או הדפסות.

Depositphotos_241699732_L_09
02

התאמה לצרכים

המערכת שלנו מאפשרת לנהל את החוזים המגוונים של העובדים מול החברות הקולטות, ללא מאמץ או דרישות טכניות מיוחדות. בנוסף היא מאפשרת לתת הרשאות ספציפיות למנהלי גיוס עבור סניפים וחברות שונות, כדי שיוכלו לנהל אך ורק את העובדים הרלוונטיים עבורם.


Depositphotos_241699732_L_14
03

סדר וארגון

כל מסמך שיוצא לעובד, כל דוח וכל טופס חתום נשמרים באופן מסודר ומאורגן בענן. כתוצאה מכך נחסכות הרבה טעויות אנוש, שהינן נפוצות בחברות כוח אדם הקולטות ומנהלות עובדים רבים. מלבד החיסכון בזמן ובטרחה הדבר גם מצמצם את החשיפה המשפטית של החברה לתביעות.

Depositphotos_241699732_L_06
04

חיסכון בזמן

המשמעות היא שכל תהליך קליטת העובדים לוקח שבריר שנייה בהשוואה להתנהלות עם טפסים פיזיים. אם תכפילו את החיסכון בזמן במאות עובדים בחודש, קיבלתם חיסכון עצום בשעות עבודה.

Depositphotos_241699732_L_03
05

שביעות רצון

הניסיון מראה כי המעבר לעבודה עם טפסים מקוונים מגביר את שביעות הרצון, הן מצד עובדי חברת כוח האדם והן מבחינת החברות המגייסות והמגויסים עצמם.

Depositphotos_241699732_L_12
06

סנכרון מלא

במידת הצורך ניתן לאפשר גישה לתיק העובד הדיגיטלי עבור החברות שעבורן אתם מגייסים. אל התיק הן יוכלו להוסיף דוחות נוכחות וטפסים שונים, כאשר כל העובדים מנוהלים תחת אותו הממשק.

Software-testing-app-screen-6_031

למה לבחור באיזידוק?

הבחירה במערכת איזידוק היא צעד מתבקש לכיוון של דיגיטציה ואוטומציה בקליטת וניהול עובדים, התורם גם לתדמית החברה כמובילה, מתקדמת וצועדת עם הזמן והטכנולוגיה. ההתנהלות עם טפסים דיגיטליים, כמו טופס 101 שנכנס לתוכנת השכר, ובכלל החתמות מרחוק – מקנה שליפה מהירה וסנכרון מלא בין הגורמים הרלוונטיים, חיסכון בהוצאות על ניירת וציוד משרדי, חיסכון בתיוקים והגברת אבטחת המידע

החתמות פשוטות ונוחות מאושרות עפ"י תקנות רשות המיסים

ניהול סבב חתימות מכל זמן ומכל מקום

ייעול וזירוז תהליכי חתימות

חיסכון בשעות עבודה

שמירת מידע לעדכון קל בשנים הבאות

שיפור בסדר וארגון של תיקי לקוחות וטפסים

הגברת רמת האבטחה של מידע רגיש

בדיקות מובנות למניעת טעויות

תרומה משמעותית לאיכות הסביבה!

הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל נושא

תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-222-1600 או להשאיר את פרטיכם בטופס:

על החברה

מ2006, עוד לפני שאנשים גלשו בטלפונים הסלולרי, עוד לפני שגוגל קנו את יוטיוב,
אנחנו מפתחים ובונים מערכות אינטרנטיות.
אחרי 16 שנות ניסיון בפיתוח מוצרים עבורנו ועבור החברות המובילות בישראל,
אנחנו גאים להגיד ש EASYDOC היא גולת הכותרת

כחברה שנושמת דיגיטל זיהינו כמה נושא החתימות הפנים והחוץ ארגוניות גוזל זמן ולא מחובר בצורה טובה לכלל מערכות הארגון – החתמת לקוחות, תהליכי קליטת ספקים, NDA, חוזי העסקה, אישורי הוצאות בסבב החתמות, קבלת ציוד ועוד ועוד ועוד – יותר מידי מסמכים, יותר מידי מעקבים ופחות מידי אוטומציה וקלות. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה (אומנם בתמונה הזו רק חלקנו)


צוות החברה היום מונה כ42 נינג'ות, ועם קרוב ל5000 חברות רשומות במערכת, אנו גאים להיות האפליקציה הראשונה בישראל לחיתום דיגיטלי ולהוביל את תחום החתימה הדיגיטלית בישראל.