חתימה דיגיטלית על מסמכים -
מאמרים, טפסים להורדה ומדריכים

טופס 101 עבור שכיר: מה חשוב לדעת

בכל שנה, עם תחילת שנת המס החדשה, נשאלים העובדים השכירים למלא ולהגיש טופס 101, הידוע גם כ”טופס פרטי עובד”. טופס זה הינו כלי חשוב לשם עדכון המעסיק במידע האישי של העובד, אשר משפיע על חישוב ניכוי המס מהשכר. מה חשוב לדעת על טופס 101?

קרא עוד »

למה חתימה דיגיטלית על מסמכים היא הצעד הבא לעסק שלך?

במשרד שלכם חותמים על כל כך הרבה מסמכים שאתם כבר לא זוכרים על מה חתמתם, מתי והיכן מתויק המסמך? על ידי מעבר לחתימה דיגיטלית על מסמכים עם מערכת מתקדמת כמו איזידוק הכול הולך להיראות אחר הרבה יותר מאורגן, יעיל, פשוט ומהיר.

קרא עוד »

טופס 101 דיגיטלי: ככה ממלאים טופס 101 ב- 2024

המעבר לעידן הדיגיטלי הביא איתו לא מעט חידושים בתחום הניהול הפיננסי, ואחד מהם הוא מילוי והגשת טופס 101 באמצעות מערכות דיגיטליות. במקום להתמודד עם ניירת מסורבלת, EasyDoc מאפשרת לכם לשלוח, למלא, ולהגיש את הטופס בצורה מהירה ונוחה מהמחשב או מהטלפון הנייד.

קרא עוד »
דילוג לתוכן