מערכת ניהול עובדים- איך היא עובדת? וכיצד היא תורמת לארגון?
כידוע, ניהול משאבי האנוש ותיקי העובדים, הינו משימה שוטפת הדורשת לא מעט זמן וכוח אדם, כתלות בהיקף הפעילות בארגון. מערכת ניהול עובדים מבית איזידוק הופכת
כידוע, ניהול משאבי האנוש ותיקי העובדים, הינו משימה שוטפת הדורשת לא מעט זמן וכוח אדם, כתלות בהיקף הפעילות בארגון. מערכת ניהול עובדים מבית איזידוק הופכת
כמו בתחומים רבים אחרים של תפעול העסק וניהולו, גם עולם משאבי האנוש משתנה באופן מהיר עם הטכנולוגיות שנכנסות לשוק. מערכות ניהול משאבי אנוש כבר מלוות
סביר להניח שבעתיד חברות וארגונים יתנהלו 100% "נטול נייר". וכשיסתכלו לאחור על שנת 2022 יראו את המגמה המואצת של פרידה לשלום מניירת עקב המודעות הסביבתית
ממשיכים לחתום על מסמכי ניירת פיזית? שמעתם שיש פתרונות הרבה יותר נוחים, קלים ומהירים לחתימה על מסמכים? אתם צודקים: אם עד לפני מספר שנים החתימה
בעשור השלישי של המאה ה- 21 כולם ערים לחשיבותה של אבטחת המידע. אכן, בעידן בו ידע הוא כוח ישנה חשיבות עליונה לשמירה על המידע הרגיש
בחברות וארגונים שכבר אימצו והכניסו לפעילותם חתימה דיגיטלית על מסמכים, מתקשים לדמיין את החיים לפניה. אכן, מדובר בצעד משמעותי המקטין במידה רבה את השימוש בניירת
חלק גדול מהחברות, הארגונים והעסקים כבר עברו לחתימה דיגיטלית על מסמכים בתחומי הפעילות השונים. מדובר בהתנהלות הרבה יותר חכמה וחסכונית, מהירה ויעילה מאשר שימוש בניירת
עסקים וארגונים מכל המגזרים משקיעים מאמצים רבים בהגברת הפריון בעבודה. אין ספק שמדובר במרכיב קריטי להצלחה עסקית, אותו ניתן להשיג בדרכים רבות החל ביצירת תנאי
עם מערכת easydoc תוכלו ליצור בקלות ובמהירות טופס דיגיטלי מותאם לנייד, כלומר טופס המופיע בצורה ברורה וקריאה על גבי מסכים קטנים. בשורות הבאות נסביר איך
מערכת EASYDOC מאפשרת לכם להעביר את כל הטפסים לקליטת עובדים שיש לכם בארגון לכדי טפסים דיגיטליים. מכאן והלאה תוכלו לנהל את הליך הקליטה באופן מקוון, דבר