למה כדאי למתווך לעבוד עם מערכת טפסים דיגיטלית

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

בתור מתווך עצמאי או העובד במסגרת חוזה עם סוכנות, אתה בוודאי מכיר היטב את הסרבול של החתמת לקוחות על טפסים, בדגש על הסכמי בלעדיות והזמנת שירותי תיווך. לכן חשוב שתדע שישנה אפשרות לעבוד עם מערכת חתימה דיגיטלית מבית איזידוק ההופכת את החיים להרבה יותר פשוטים וקלים, משפרת את התדמית שלך ומאפשרת לך להיות הרבה יותר זמין.

אבל לפני שנדבר על היתרונות של עבודה עם מערכת חתימה דיגיטלית על מסמכים, חשוב לומר שהעבודה איתם הינה חוקית לגמרי. מערכת איזידוק נותנת לך חתימה דיגיטלית מאובטחת העומדת בכל דרישות התקנות והחוק. זו לא רק החתימה של הלקוח והחתימה שלך על גבי מסמכים, אלא גם קובץ מוצפן שהמערכת שלנו מוסיפה באופן אוטומטי על מנת להבטיח שהלקוח הוא אכן מי שחותם על המסמך, ושלאחר מכן לא בוצעו כל שינויים במסמך. מדובר בדרישת אבטחה בסיסית של רשויות המדינה ולכן במידת הצורך תוכל גם להיעזר בטפסים המופקים במערכת לצרכי מס או משפט.

אז למה כדאי לעבור?

חתימה דיגיטלית על מסמכים נותנת לך כמה יתרונות חשובים. ראשית, עם המערכת שלנו אתה יודע שיהיו לך תמיד טפסים זמינים. אין צורך יותר לצאת מהבית עם חבילות ניירות שיהיו מוכנים לכל הפתעות היום, ואין יותר מצבים שבהם הניירת במקרה נגמרה, ניירת אבדו או התקמטו, וגם לא תצטרך יותר להחתים את הלקוחות שלך במקומות לא נוחים כמו חדרי מדרגות. כל מה שצריך לעשות הוא רק לשלוח את הטופס המקוון אל הנייד של הלקוח, שנכנס לקישור, ממלא את פרטיו בשדה הרלוונטי וחותם במקום הנדרש עם האצבע על מסך המגע.

 

חתימה דיגיטלית למתווכי נדל
חתימה דיגיטלית למתווכי נדל"ן

עוד סיבה מצוינת לעבור אל טפסים דיגיטליים למתווכים היא שאתה נהנה מתדמית יותר עדכנית ומתקדמת. הטפסים המקוונים משפרים מאוד את השירות ללקוחותיך, שיכולים לחתום על טפסים בכל זמן ובכל מקום, ולפעמים אלו ההבדלים הקטנים שעושים את ההבדל בבחירה בין עבודה עם מתווך כזה או אחר. אין ספק שמי שעובד עם טופס מקוון בונה לעצמו תדמית יותר רצינית וחדשנית, ובדרך אתה גם חוסך בטעויות ובבעיות ואפילו בציוד משרדי. זאת מכיוון שקטנות ההוצאות על ניירת, טונרים, דיו, מדפסות חדשות, תיקיות פיזיות וכדומה – שבסופו של דבר יכולות להצטבר לעלויות די גבוהות.

אם לא די בכך, במערכת איזידוק כל טופס שנשלח ללקוחות ונחתם על ידיהם נכנס אוטומטית אל תיקייה שפתחת ללקוח או לנכס. כל המידע יושב על המחשב שלך או בענן, דבר המשפר מאוד את הסדר והארגון, את רמת האבטחה ואת המידע שיש לך בזמן אמת על מצבו של הנכס, מי שהתעניין בו, מסמכים שעוד יש להשלים וכדומה.

דילוג לתוכן