חתימה דיגיטלית למתווכי נדל"ן

ניהול תיקים דיגיטלי,
חתימה דיגיטלית על מסמכים,
מאושר עפי חוק בחותמת מאובטחת

בין לקוחותינו

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה

מי עדן
hot
fortinet
gett
מכון היצוא
חיתיל
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
wix
עיריית הרצליה

מתווכים / בעלי סוכנויות תיווך,
הגיע הזמן להיפרד מהניירת!

אם אתם מתווכים או בעלי סוכנויות תיווך הגיע הזמן להיפרד מהניירת. קחו צעד חשוב ומתבקש קדימה, עברו למערכת EASYDOC ותנו לעצמכם יתרון משמעותי בשוק. 

בואו תראו מה אתם מקבלים מהמערכת שלנו:

 

01

חתימה דיגיטלית על מסמכים

עם איזידוק אפשר להמיר כל מסמך מ- Word או PDF לטופס מקוון תוך שניות ספורות. לכן תוכלו לשלוח ללקוח טופס הזמנת שירותי תיווך או טופס בלעדיות ישירות לסמארטפון או למחשב, וגם החתימה עליהם מתבצעת אונליין עם האצבע או העכבר. חשוב לציין שהטפסים המקוונים של EASYDOC עומדים בתקנות חוק החוזים מ- 2001, נמצאים בשימוש על ידי עורכי דין, רואי חשבון ויועצי מס ועוד, ומכילים חתימה מאובטחת בעלת הצפנה.

step2

ומה כל זה אומר? 

שנגמרו ימי ההחתמות על ניירת בחדרי המדרגות, נגמרו הסריקות וההדפסות או תירוצים של לקוחות "ששכחו" לחתום. מעכשיו הטפסים זמינים תמיד ובכל מקום, מה שמאפשר לכם להגיב במהירות להפתעות, לשמור על זמינות מלאה ולנצל כל הזדמנויות. וכל זה בלי הטרחה של תיוקים ידניים, בלי אובדן מסמכים או ניירות שהתקמטו.

02

ניהול תיקים דיגיטלי

בין אם פתחתם תיק סוכן, תיק לקוח או תיק נכס, כל מסמך וטופס נכנסים ישירות אל הארכיון ותמיד תוכלו לעדכן את המידע עם פרטים כמו מי ראה את הנכס ומתי, אילו נכסים ראה הלקוח, המסמכים שחתם עליהם, היכן עומד התהליך, תזכורות, השלמות נדרשות וכדומה. כל המידע זמין תמיד בענן ונגיש מכל מכשיר.


step4-17

ומה זה אומר?

שיש לכם יכולת גבוהה לניטור ביצועים של סוכנים ולתגובות מדויקות לפניות של לקוחות. רמת הסדר והארגון עולה פלאים ועימה האבטחה של מסמכים מסווגים, ויש לכם גישה מיידית לכל טופס התקשרות עם סוכן או גורם שעימו אתם משתפים פעולה. כל זה עוד לפני שדיברנו על החיסכון המשמעותי בהוצאות משרדיות, הפחתה למינימום של טעויות אנוש וביטחון מלא בזמינות וטיב הטפסים לצרכים משפטיים.

ומה עוד אתם מקבלים?

אם כן, העבודה עם מערכת EASYDOC מקנה לכם חיסכון גדול בכסף וזמן, מביאה את הזמינות בשטח לרמה אופטימאלית, תורמת לארגון וסדר ומונעת טעויות ואי הבנות. אבל מעבר לכך, היא גם הרבה יותר נוחה ללקוחות ומקנה לכם תדמית חדשנית ומתקדמת שצועדת עם הזמן, מה שבהחלט יכול להטות את הכף בשוק כה תחרותי. 

ייעול וזירוז תהליכי חתימות

שיפור בסדר וארגון של תיקי לקוחות וטפסים

חיסכון של אלפי שקלים בהוצאות על ניירת וציוד משרדי

חיסכון בשעות עבודה

גישה מהירה אל המידע הרלוונטי

ניהול חתימות ותיקים מכל זמן ומכל מקום

הגברת רמת האבטחה של מידע רגיש

החתמות פשוטות ונוחות לשביעות רצונם של המתווכים והלקוחות

תרומה משמעותית לאיכות הסביבה!

הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל נושא

תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-2221605 או להשאיר את פרטיכם בטופס:

על החברה

למעלה מ-15 שנה שאנחנו חיים, נושמים ושוחים בעולם הדיגיטלי. מה לא ראינו, ענקי טכנולוגיה עולים ויורדים, טכנולוגיות זורחות ודועכות (בתקופה שעוד לא היו DIV !) , אלפי עסקים וארגונים ואין ספור קמפיינים.

היצירה של EASYDOC הייתה ניצוץ של השראה. כחברה שכל הזמן שואפת להשתפר, זיהינו כמה נושא האדמיניסטרציה, החתמת ספקים, NDA וקליטת העובדים והשכר הינו מסורבל וגוזל זמן.

יצרנו את EASYDOC קודם כול עבור עצמנו, כדי לעשות למנהלים ולאנשי המכירות שלנו את החיים יותר קלים ולחסוך זמן יקר שהופנה מייד לדברים החשובים באמת- העבודה שאנחנו אוהבים לעשות. 

לא עבר זמן רב והבנו שלקוחות רבים שלנו נמצאים בדיוק באותו מצב. שורפים שעות על גבי שעות ביצירה, תיוק וחיפוש ניירת ולכן בחרנו לשתף את המוצר המושלם שלנו איתכם.