תיק עובד דיגיטלי
כל המסמכים של העובד במקום אחד, ועוד הרבה יותר.
קבלו הגנה משפטית וחסכו זמן יקר
בין לקוחותינו
איזידוק הבחירה של הארגונים המובילים בישראל
איך זה עובד?
מייבאים את כל העובדים בקליק
עדכנו במהירות את כל מידע העובדים הקיים לתוך EASYDOC בלי התעסקות מיותרת
אונבורדינג עובד חלק וקבוע
פרטים אישיים, פרטי חשבון בנק, פנסיה, חתימה על מסמכי החברה ו101, הכל בתהליך אחד פשוט, ב4 שפות!
ניהול החתמות ומסמכים
לא עוד לחשוב מי חתם ואת מי צריך להזמין לחתימה, שולחים מסמך מאיזידוק ומקבלים אותו חתום דיגיטלית מכל מכשיר, ולרוב תוך פחות מ24 שעות!
תיוק מסמכים אוטומטי
כולל הטפסים והתזכורות לעובד, כולל המסמכים נלווים, מנוהלים מתוך המערכת ומתויקים ישירות לתיק העובד.
פורטל עובדים
לכל עובד נוצר אזור אישי המכיל את כל המידע שלו, מסמכים חוזים ועוד. ניתן לנהל משם את כל פניות העובד החל מבקשות להחזר שכר, פניות שירות, או בקשות לחופשה, כמו גם אפשרות לעובד להשלים מסמכים נדרשים ישירות לתיק עובד שלו
אינטגרציה לתוכנות שכר
אנחנו לא עוד מערכת, אנחנו המערכת שתחבר אתכם ליתר המערכות, הוספת עובד בERP או במערכת השכר?
אנחנו יודעים לעשות את זה
תכלס, מה יוצא לכם מזה?
תיוק אוטומטי של מסמכים
ניהול החתמות
גיבויים שוטפים
ניהול הרשאות עובדים
ניהול פניות ובקשות עובדים
קליטת עובד ברגע
ניהול שרשרת החתמה
ניהול בקשות חופשה
על החברה
מ2006, עוד לפני שאנשים גלשו בטלפונים הסלולרי, עוד לפני שגוגל קנו את יוטיוב,
אנחנו מפתחים ובונים מערכות אינטרנטיות.
אחרי 16 שנות ניסיון בפיתוח מוצרים עבורנו ועבור החברות המובילות בישראל,
אנחנו גאים להגיד ש EASYDOC היא גולת הכותרת
כחברה שנושמת דיגיטל זיהינו כמה נושא החתימות הפנים והחוץ ארגוניות גוזל זמן ולא מחובר בצורה טובה לכלל מערכות הארגון – החתמת לקוחות, תהליכי קליטת ספקים, NDA, חוזי העסקה, אישורי הוצאות בסבב החתמות, קבלת ציוד ועוד ועוד ועוד – יותר מידי מסמכים, יותר מידי מעקבים ופחות מידי אוטומציה וקלות. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה (אומנם בתמונה הזו רק חלקנו)
צוות החברה היום מונה כ42 נינג'ות, ועם קרוב ל5000 חברות רשומות במערכת, אנו גאים להיות האפליקציה הראשונה בישראל לחיתום דיגיטלי ולהוביל את תחום החתימה הדיגיטלית בישראל.
רוצה לעשות לעצמך את החיים קלים יותר?