עוברים לניהול הפנסיה עם
Easydoc

קליטת פרטי פנסיה של עובד חדש

קליטת פרטי הפנסיה הנהוגה כיום מבזבזת משאבים יקרים על טיפול בבעיות ותזכורות למעסיק ולעובד. זמן רב חולף עד שמתקבלים כל הטפסים, מתקנים טעויות, משלימים פרטים ו/או פותחים קופה חדשה. בתווך נמצא רואה החשבון שצריך לפנות למעסיק שיזכיר לעובד, להנחות לתיקון טעויות ופרטים לא עדכניים, לטפל בהפקדות לא עדכניות ובהשבה של הכספים, לתקן פקודות שגויות ולבצע הפקדות חוזרות.

מענה מהיר, פשוט ויעיל!

מערכת Easydoc נותנת לכך מענה מהיר, פשוט ויעיל. עם המערכת שלנו, בעת הקליטה העובד ממלא את פרטי הפנסיה שלו כחלק אינטגראלי מתהליך ההצטרפות. כלומר, כלל התהליך מנוהל על ידי Easydoc ואילו רואה החשבון יקבל עדכון אוטומטי כאשר הטפסים, המסמכים והפרטים מתקבלים.

ומה עוד אתם מקבלים?

קל לעובדים

עדכון פרטי הפנסיה ע"י העובד ישירות למערכת, בקלות ובמהירות.

כבר מהיום הראשון

עובד שאין לו פנסיה מגדיר זאת במערכת, והמעסיק יכול לטפל בנושא כבר מהיום הראשון.

נגישות מיידית

המידע נגיש מתוך תיק העובד לרואה החשבון, המקבל עדכון אוטומטי מיידי בעת קבלת פרטים.

ללא עבודה ידנית

התיוק מבוצע אוטומטית לתיק העובד, ללא צילומים, סריקות, הדפסות או הקלדות ידניות.

ללא שגיאות

עבודת רואה החשבון מבוצעת מול טפסים מוגדרים, אחידים וברורים שעודכנו על ידי העובד בהנחיית מערכת Easydoc.

חיסכון בזמן

ניהול תהליך הפנסיה על ידי Easydoc מייצר חיסכון עצום בזמן עבודה מול מעסיקים.

אינטגרציה לתוכנות שכר

אנחנו לא עוד מערכת, אנחנו המערכת שתחבר אתכם ליתר המערכות, הוספת עובד בERP או במערכת השכר?
אנחנו יודעים לעשות את זה

לפרטים נוספים על קליטת פרטי פנסיה של עובד חדש, דברו איתנו.​

תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-222-1600 או להשאיר את פרטיכם בטופס:

בין לקוחותינו

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה

דילוג לתוכן