טופס הסכם סודיות דיגיטלי

טופס שמטרתו להתוות את הכללים הנוגעים להעברת ידע, מידע מסחרי, מידע סודי או כל מידע אחר שהצדדים הנוגעים לעסקה מעוניינים לשתף ביניהם למטרה מסויימת.

הסכם סודיות (Non-Disclosure Agreement – NDA) הוא מסמך משפטי שמטרתו להגן על מידע סודי שמשותף בין שני צדדים או יותר. הסכם זה מבטיח שהצד המקבל את המידע הסודי לא יחשוף אותו לצדדים שלישיים ולא ישתמש בו למטרות שאינן מוסכמות.

החתמת הסכם סודיות באמצעות חתימה דיגיטלית מציעה מספר יתרונות חשובים. תהליך החתימה הדיגיטלי מהיר בהרבה מאשר תהליך חתימה ידני, במיוחד כאשר הצדדים נמצאים במיקומים גיאוגרפיים שונים. ניתן לחתום על ההסכם מכל מקום בעולם, כל עוד יש גישה לאינטרנט, מה שמבטל את הצורך במפגשים פיזיים או בשליחה בדואר. חתימה דיגיטלית משתמשת בטכנולוגיות המבטיחות כי לא ניתן לבצע שינויים במסמך לאחר החתימה. אין צורך להדפיס, לשלוח בדואר או לאחסן מסמכים פיזיים, מה שמוביל לחיסכון בעלויות נייר, דיו, דואר ואחסון. EasyDoc מאפשרת לעקוב אחר סטטוס החתימה, ולקבל מייל על השלמת התהליך.

החתמה על הסכם סודיות באמצעות חתימה דיגיטלית מספקת יתרונות רבים, בהם נוחות, יעילות, אבטחה, מעקב וניהול קל, ותרומה לאיכות הסביבה. כל אלה הופכים את החתימה הדיגיטלית לכלי מועדף וחשוב בעידן הדיגיטלי.

דילוג לתוכן