חתימה דיגיטלית למסמכים עבור משרד פרסום

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

בכל משרד פרסום המכבד את עצמו מושם דגש על עמידה בחזית הטכנולוגית, ותשומת לב מיוחדת ניתנת לתמורות, מגמות ואופנות בענף הפרסום ובכלל. בנוסף, בכל משרד פרסום קיימים לא מעט טפסים ומסמכים המהווים חלק אינטגרלי מהפעילות השוטפת, בין אם מדובר בהסכמים מול לקוחות, חוזים מול שותפים עסקיים, חיובי חשבונות שוטפים וכמובן גם טפסים הקשורים לעובדי המשרד. שני התחומים הללו של קידמה וטפסים נפגשים במערכת חתימה דיגיטלית למסמכים easydoc.

 

מה אפשר לעשות עם מערכת חתימה דיגיטלית

אמנם מאחורי מערכת חתימה דיגיטלית על מסמכים יש הרבה מאוד שעות עבודה ומחשבה של הצוות המקצועי שלנו, אבל עבורכם מדובר בעניין פשוט מאוד. זוהי מערכת שאליה תוכלו להעלות כל טופס או מסמך של המשרד ולקבלו בתוך שניות ספורות בתור טופס דיגיטלי. מכאן והלאה אפשר לשלוח את הטופס לכל נמען במסרון או במייל והוא יכול למלא אותו ולחתום עליו באופן תקין ומאובטח, בלי להדפיס, לסרוק לתייק וכן הלאה. אחרי המילוי השלם של הטופס הוא נשלח אליכם ונכנס ישירות לתיק הלקוח, השותף העסקי, הפרויקט, העובד וכן הלאה. מעבר לכך, ניתן ליצור טפסים דיגיטליים כיד הדמיון הטובה תוך הוספה של שדות חדשים, יצירה של סבבי חתימות, קבלת התראות למועדים למשלוח מסמכים מחדש, ועוד.

 

ומה זה נותן למשרד?

תוכנת חתימה דיגיטלית נותנת מגוון רחב של יתרונות למשרד פרסום. קודם כל היא הופכת את כל התהליך של החתמת עובדים, לקוחות וספקים על הסכמים וטפסים לפשוטה, יעילה ומהירה ללא מדפסות וללא נייר. היא עושה את כל ההתנהלות להרבה יותר זמינה ונגישה מכל מקום ובכל זמן, מגבירה את רמת האבטחה בזכות קובץ מוצפן שהמערכת שלנו מצרפת באופן אוטומטי לכל טופס, מונעת טעויות אנוש ואובדן של מסמכים, חוסכת בהוצאות משרדיות על ניירת, דיו וטונרים ועוד.

 

חתימה דיגיטלית למשרד פרסום
תוכנת חתימה דיגיטלית נותנת מגוון רחב של יתרונות למשרד פרסום

 

לנהל תיקי עובדים של המשרד

מלבד האמור לעיל מערכת easydoc הינה מערכת ניהול עובדים שמאפשרת לבצע את כל התהליך של קליטת עובד חדש במשרד ועד לניהול כל הטפסים והמסמכים שלו לאורך תקופת ההעסקה. זוהי מערכת לניהול משאבי אנוש שבה הטפסים כולם דיגיטליים, למשל טופס 101 דיגיטלי טופס 106, טופס 116, שיוכים לקופות גמל וכיוצא בזאת. העבודה עם מערכת ניהול עובדים מרחוק מקנה חיסכון גדול בשעות עבודה, מפנה את העובדים לעיסוקי הליבה שלהם, מגבירה את שביעות הרצון, ושוב חוסכת למשרד הוצאות ומשאבים רבים.

מלבד כל הנושא של ניהול תיקים דיגיטלי, והעבודה עם טפסים מקוונים מול לקוחות, פרילנסרים, שותפים וספקי שירות חיצוניים, יש כאן גם עניין של תדמית מתקדמת ורצינית. אין ספק כי מערכת חתימה דיגיטלית על טפסים תורמת ליצירת רושם של משרד הצועד עם הזמן ועומד בחזית הקדמה, המשקיע בהתנהלות מול לקוחותיו ועל הדרך גם תורם לאיכות הסביבה. נסו את איזידוק ותבינו.

דילוג לתוכן