זה הזמן לעבור לשליחת מסמכים דיגיטלית, להחתים את הנמענים שלכם באמצעות אימייל, SMS או ווטסאפ, ולנהל את המסמכים שלכם בקלות וביעילות מכל מכשיר עם גישה לאינטרנט.
כלי אוטומציה רב עוצמה שמאפשר לחבר בין EasyDoc לאפליקציות שונות וליצור תהליכים שונים.
MAKE
פלטפורמת אוטומציה חזקה וגמישה שמאפשרת לבצע אינטגרציה בין אפליקציות ושירותים שונים.
נוכחות ושכר
אינטגרציה עם מערכת הנוכחות והשכר, בקליטת העובדים, חוסכת זמן ומשאבים.
עוד יכולות חיתום וטפסים
שדות איש קשר מותאמים
שמירה ושימוש בכל מידע שאתם צריכים על הנמענים שלכם סוג הספק, מידת נעלים של העובד או סוג החתול של הלקוחה, תוכלו להוסיף כל מידע שתרצו.
אנשי קשר
מקלידים את פרטי אנשי הקשר שוב ושוב? לא עוד! אנשי קשר קבועים יהפכו את שליחת המסמכים שלכם לפשוטה ומהירה יותר.
מילוי מקדים
תוכלו למלא שדות שתרצו לפני השליחה לנמען. תרצו לעדכן את שעות העבודה של העובד החדש לפני שליחת חוזה ההעסקה? או את התעריף השעתי שאתם מציעים כמעצבים גראפיים? זוהי הדרך היעילה ביותר.
טפסים פומביים
פיתרון למצבים בהם אין נמען מוגדר. טפסים פתוחים לחתימה לממלאים פוטנציאלים מבלי שהם ישלחו אליהם פרטנית. יצירת לינק קבוע באתר, במייל בווטסאפ ועוד.
שמירה, יציאה ומילוי חוזר
שולחים מסמך עם הרבה שדות למילוי? הנמען שלכם יכול לשמור את ההתקדמות שלו במילוי השדות, לצאת מהמסמך ולחזור לאותה נקודה בה הוא עצר.
חותמת חברה
EasyDoc מאפשרת יצירת חותמת חברה על ידיך או על ידי הנמענים שלך בכמה קליקים, לא עוד סרבול של הדפסות וחותמות