מתנה מיוחדת ללקוחות זמן אמת נוכחות:
טופס 101 דיגיטלי לכל העובדים

&

לקוחות זמן אמת היקרים, נעים מאוד כאן צוות Easydoc

כמו שכבר שמעתם, אנחנו מעמיקים את החיבור בין המערכות השונות ומתרגשים לצאת עם השירות הראשון המשותף שלנו בחינם עבורכם.

תנו לנו להסיר מכם את הטרחה סביב החתמת העובדים השנתית על טפסי 101. 

המערכת שלנו תשלח לכל העובדים שלכם את הטופס הדיגיטלי, תתזכר אותם, תוודא את תקינות המידע ותעביר אליכם את הכל ארוז ומוכן להעברה למחלקת השכר, תוכנת השכר, או רואה החשבון.

רוצים לראות איך זה עובד?

כל מה שנדרש מכם כעת הוא לשלוח לנו בקשה בטופס הבא

אנחנו נתחיל בהקמת השירות עבורכם וניצור עמכם קשר על מנת לסיים את התהליך:

מה עוד תוכלו לעשות בעזרת החיבור שלנו עם Easydoc?

EasyDoc פותרת עבור אלפי עסקים את הקשיים הנוגעים בקליטה וניהול כח אדם:

איסוף מידע ובדיקת תקינותו, תיוק אוטומטי של מסמכי עובד,
חיסכון של אלפי שעות בשנה של הכנת מסמכים ומעקב אחר סבבי אישורים, ועוד.

קליטת עובדים אוטומטית מקצה לקצה:

תיק עובד דיגיטלי מלא, נגיש לכם ולכל העובדים שלכם מכל מכשיר ובכל זמן, ובתוכו:

תוכלו להשתמש בכל היכולות האלו בתוך ימים ספורים!
כל מה שצריך לעשות בשביל להתחיל לעבוד:

01

פגישת הנעה עם מומחה פתרונות

level1
02

הקמת תהליכי קליטה באירגונכם

level2
03

הקמת תיק עובד


level3
04

כל העובדים החדשים יסתנכרנו באופן אוטומטי אל מערכות הנוכחות של זמן אמת

level4
דילוג לתוכן