מתנה מיוחדת ללקוחות Zebra CRM:
טופס 101 דיגיטלי לכל העובדים

&

לקוחות Zebra CRM היקרים, נעים מאוד כאן צוות Easydoc

שמחים לבשר שהעמקנו את החיבור בין המערכות השונות ומתרגשים לצאת עם השירות הראשון המשותף שלנו בחינם עבורכם.

כלקוחות Zebra CRM תוכלו לקבל ולהחתים את כל העובדים שלכם על טופס 101 לשנת 2024 ללא עלות!

תנו לנו להסיר מכם את הטרחה סביב החתמת העובדים השנתית.

 

אנחנו נשלח, נחתים, ונודיע לכם כאשר כל טופס מתמלא. אם עובד שלכם לוקח ת’זמן? אנחנו נדע לתזכר אותו באופן אוטומטי עד אשר כל המסמכים הוחתמו באופן מלא.

 

לאחר מכן נעזור לכם להעביר את כל הטפסי 101 באופן מרוכז לרו”ח או חשב השכר שלכם.

רוצים לראות איך זה עובד?

כל מה שנדרש מכם כעת הוא לשלוח לנו בקשה בטופס הבא

אנחנו נתחיל בהקמת השירות עבורכם וניצור עמכם קשר על מנת לסיים את התהליך:

מה עוד תוכלו לעשות בעזרת החיבור שלנו עם Easydoc?

בראש ובראשונה תוכלו לשלוח מסמכים לחתימה ישירות מתוך Zebra

חתימה על כל מסמך מכל מכשיר

הסכמים

הזמנות

ספקים

ועוד..


מעבר לכך, EasyDoc פותרת עבור אלפי עסקים את הקשיים הנוגעים בקליטה וניהול כח אדם:

איסוף מידע ובדיקת תקינותו, תיוק אוטומטי של מסמכי עובד,
חיסכון של אלפי שעות בשנה של הכנת מסמכים ומעקב אחר סבבי אישורים, ועוד.

קליטת עובדים אוטומטית מקצה לקצה:

תיק עובד דיגיטלי מלא, נגיש לכם ולכל העובדים שלכם מכל מכשיר ובכל זמן, ובתוכו:

תוכלו להשתמש בכל היכולות האלו בתוך ימים ספורים!
כל מה שצריך לעשות בשביל להתחיל לעבוד:

01

פגישת הנעה עם מומחה פתרונות

level1
02

הקמת תהליכי קליטה באירגונכם

level2
03

הקמת תיק עובד


level3
04

ייבוא העובדים מרשימה

level4