מתנה מיוחדת ללקוחות רנעד נוכחות:
טופס 101 דיגיטלי לכל העובדים
&
לקוחות רנעד היקרים, נעים מאוד כאן צוות Easydoc
כמו שכבר שמעתם, אנחנו מעמיקים את החיבור בין המערכות השונות ומתרגשים לצאת עם השירות הראשון המשותף שלנו בחינם עבורכם.
תנו לנו להסיר מכם את הטרחה סביב החתמת העובדים השנתית על טפסי 101.
המערכת שלנו תשלח לכל העובדים שלכם את הטופס הדיגיטלי, תתזכר אותם, תוודא את תקינות המידע ותעביר אליכם את הכל ארוז ומוכן להעברה למחלקת השכר, תוכנת השכר, או רואה החשבון.
רוצים לראות איך זה עובד?
כל מה שנדרש מכם כעת הוא לשלוח לנו בקשה בטופס הבא
אנחנו נתחיל בהקמת השירות עבורכם וניצור עמכם קשר על מנת לסיים את התהליך:
מה עוד תוכלו לעשות בעזרת החיבור שלנו עם Easydoc?
EasyDoc פותרת עבור אלפי עסקים את הקשיים הנוגעים בקליטה וניהול כח אדם:
איסוף מידע ובדיקת תקינותו, תיוק אוטומטי של מסמכי עובד,
חיסכון של אלפי שעות בשנה של הכנת מסמכים ומעקב אחר סבבי אישורים, ועוד.
קליטת עובדים אוטומטית מקצה לקצה:
- החתמה על הסכמי עבודה
- איסוף פרטי עובד: בנק, פנסיה, תמצית תנאי העסקה
- החתמה על קיט קליטה הכולל את כל המסמכים השונים:
- טופס 101
- אישור קיום חשבון בנק
- טופס קוביות
- תקנון למניעת הטרדה מינית
- ועוד כל מסמך
- הנעת צ'ק ליסט למשימות פנים ארגוניות למחלקות השונות:
- הנפקת ציוד
- תג עובד
- הדרכות
תיק עובד דיגיטלי מלא, נגיש לכם ולכל העובדים שלכם מכל מכשיר ובכל זמן, ובתוכו:
- צפיה בתלושי שכר
- היסטוריית מסמכים וחתימות
- שינויים בתנאי העסקה
- מעקב ציוד
- מעקב הכשרות
- פרטי קשר, חשבונות בנק, קופות גמל
תוכלו להשתמש בכל היכולות האלו בתוך ימים ספורים!
כל מה שצריך לעשות בשביל להתחיל לעבוד:
01
פגישת הנעה עם מומחה פתרונות
02
הקמת תהליכי קליטה באירגונכם
03
הקמת תיק עובד
04