מתנה מיוחדת ללקוחות Zebra CRM:
טופס 101 דיגיטלי לכל העובדים
לקוחות Zebra CRM היקרים, נעים מאוד כאן צוות Easydoc
שמחים לבשר שהעמקנו את החיבור בין המערכות השונות ומתרגשים לצאת עם השירות הראשון המשותף שלנו בחינם עבורכם.
כלקוחות Zebra CRM תוכלו לקבל ולהחתים את כל העובדים שלכם על טופס 101 לשנת 2024 ללא עלות!
תנו לנו להסיר מכם את הטרחה סביב החתמת העובדים השנתית.
אנחנו נשלח, נחתים, ונודיע לכם כאשר כל טופס מתמלא. אם עובד שלכם לוקח ת'זמן? אנחנו נדע לתזכר אותו באופן אוטומטי עד אשר כל המסמכים הוחתמו באופן מלא.
לאחר מכן נעזור לכם להעביר את כל הטפסי 101 באופן מרוכז לרו"ח או חשב השכר שלכם.
רוצים לראות איך זה עובד?
כל מה שנדרש מכם כעת הוא לשלוח לנו בקשה בטופס הבא
אנחנו נתחיל בהקמת השירות עבורכם וניצור עמכם קשר על מנת לסיים את התהליך:
מה עוד תוכלו לעשות בעזרת החיבור שלנו עם Easydoc?
בראש ובראשונה תוכלו לשלוח מסמכים לחתימה ישירות מתוך Zebra
חתימה על כל מסמך מכל מכשיר
הסכמים
הזמנות
ספקים
מעבר לכך, EasyDoc פותרת עבור אלפי עסקים את הקשיים הנוגעים בקליטה וניהול כח אדם:
איסוף מידע ובדיקת תקינותו, תיוק אוטומטי של מסמכי עובד,
חיסכון של אלפי שעות בשנה של הכנת מסמכים ומעקב אחר סבבי אישורים, ועוד.
קליטת עובדים אוטומטית מקצה לקצה:
- החתמה על הסכמי עבודה
- איסוף פרטי עובד: בנק, פנסיה, תמצית תנאי העסקה
- החתמה על קיט קליטה הכולל את כל המסמכים השונים:
- טופס 101
- אישור קיום חשבון בנק
- טופס קוביות
- תקנון למניעת הטרדה מינית
- ועוד כל מסמך
- הנעת צ'ק ליסט למשימות פנים ארגוניות למחלקות השונות:
- הנפקת ציוד
- תג עובד
- הדרכות
תיק עובד דיגיטלי מלא, נגיש לכם ולכל העובדים שלכם מכל מכשיר ובכל זמן, ובתוכו:
- צפיה בתלושי שכר
- היסטוריית מסמכים וחתימות
- שינויים בתנאי העסקה
- מעקב ציוד
- מעקב הכשרות
- פרטי קשר, חשבונות בנק, קופות גמל