פיזור תלושי שכר מ- Easydoc
פיזור תלושי השכר מהווה טרדה רצינית עבור רואה החשבון, שנאלץ להיות זמין למיילים עם שאלות ולהתמודד עם אי הבנות מול המעסיק. אנו מציעים מודל שונה לחלוטין, שבו הפיזור נעשה על ידי מערכת Easydoc בפורטל העובדים.
כל שתצטרכו לעשות הוא להעלות קובץ מרוכז של התלושים, או לעדכן את המייל של העובדים למערכת Easydoc – ואנו נחלק את התלושים. תלוש השכר ייכנס לתיק האישי של העובד, שיקבל מיידית הודעה למייל/לנייד לצפייה בתלוש באופן מאובטח ומוצפן. מכאן והלאה כל תלושי השכר יהיו זמינים לעובד באזור האישי, מהמחשב או מהנייד בכל זמן.
ומה עוד אתם מקבלים?
חסכון בזמן
חיסכון בשעות עבודה יקרות ובעבודה אדמיניסטרטיבית.
תקשורת יעילה
חיסכון במיילים מיותרים והפחתה של התקשורת הנדרשת מול המעסיק.
פינוי זמן עבודה חשוב
התפנות לעיסוקים נחוצים יותר של המשרד.
עבודה בראש שקט
ראש שקט שלכם, ושביעות רצון גבוהה של הלקוחות.
אינטגרציה לתוכנות שכר
אנחנו לא עוד מערכת, אנחנו המערכת שתחבר אתכם ליתר המערכות, הוספת עובד בERP או במערכת השכר?
אנחנו יודעים לעשות את זה
לפרטים נוספים על פיזור תלושי שכר על ידי Easydoc, דברו איתנו.
תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-222-1600 או להשאיר את פרטיכם בטופס:
בין לקוחותינו
איזידוק הבחירה של הארגונים המובילים בישראל