פורטל שכר דור 3.0
בואו להכיר דרך חדשה לאפשר
למשרד שלכם לצמוח

אז אחרי שלמדנו מכם איזה משימות שואבות את רוב היום שלכם
וכנראה גם את הסבלנות שלכם...

הפשלנו שרוולים ויצאנו למשימה לשפר לכם משמעותית את יום העבודה.
בואו תראו כמה זה עולה לכם

Calculator

מחשבון חסכון בעלויות המשרד

בעזרת הנוסחה הייחודית שבנינו תוכלו לקבל הערכת עלויות משוערת לתפעול קליטת העובדים וחישוב השכר עבור הלקוחות של המשרד
מס’ חברות במשרד
סך התלושים היוצאים
ממוצע עובדים חדשים בחודש
שכר עובד משרד לשעה
שעות עבודה בחודש

215

עלות חודשית

10,479.00

עלות שנתית

129,710.00

החסכון שלך

1,710.00

רואי חשבון, הגיע הזמן לייעול תהליכים!

Easydoc היא מערכת ניהול למשרדי רואי חשבון, יועצי מס, ומנהלי חשבונות שפותחה במשותף עם משרדי רו"ח/ הנהח"ש על מנת לענות על צורכיהם הייחודיים.

בואו תראו מה אתם מקבלים מהמערכת שלנו:

01

טפסי 101

כל טפסי ה-101 שלכם, כולל האישורים הנלווים הנדרשים, נכנסים ישירות למערכת וזמינים תמיד לעדכון מידע, להחתמה מחודשת, לבדיקה היכן עומד התהליך, לניהול תזכורות, השלמות נדרשות וכדומה. כל המידע זמין תמיד בענן ונגיש מכל מכשיר.



step2
02

דוח הכנה לשכר

הסוף לעבודה ידנית סיזיפית על תלושי שכר -חיסכון במיילים מיותרים וחיסכון בתקשרות עם המעסיק על אדמיניסטרציה אם עד היום הרו"ח עדכן את תכנת השכר בצורה ידנית עובד עובד, מהיום הוא יכול להכניס הכל בקליק אחד של ייצוא ישירות לתוכנת השכר. חסכון אדיר של עשרות שעות בחודש! פעולות שבעבר דרשו יומיים ואף יותר יכולים להתבצע עכשיו בשעה אחת! חסכון ורווח - העברת חלק מנטל האחריות למעסיק ושיפור הרווחיות

step4-17
03

פיזור תלושי שכר

תוכלו לקבל את היכולת לפזר את כל תלושי השכר עבור לקוחותיכם, כך שתלוש השכר יהיה זמין למעסיק ולעובד בכל זמן, גם לאחר סיום העבודה של העובד.

step3
04

החתמה דיגיטלית על דוחות

עם איזידוק תוכלו להמיר דוחות שנתיים, הסכם שכר טרחה, ייפויי כוח לביצוע פעולות וייצוג מול רשות המיסים, ועוד שלל טפסים הנדרשים לצרכים שונים. כל הטפסים המקוונים של EASYDOC עומדים בתקנות חוק החוזים מ- 2001, מכילים חתימה מאובטחת בעלת הצפנה ומאושרים ע"י רשות המיסים.

Depositphotos_49990393_S_03

ומה עוד אתם מקבלים?

אנו שמחים להעמיד לרשותכם כלים חכמים ונוחים, המבוססים על היכרות מצוינת עם צרכי רואי החשבון. 

הפיצ'רים הידידותיים יכולים לחסוך עשרות שעות עבודה בחודש, למנוע התרוצצויות מיותרות אחרי לקוחות, להקטין למינימום טעויות, ולייתר הקלדת נתונים למערכות ממוחשבות. בנוסף, הם משפרים משמעותית את הסדר והארגון, מעניקים נגישות מרבית לנתונים ומסמכים, מגבירים את אבטחת המידע, ולא פחות חשוב – הופכים את עבודת המשרד ליותר רווחית. 

החתמות פשוטות ונוחות מאושרות עפ"י תקנות רשות המיסים

חיסכון בזמן ואדמינסטרציה

שמירת מידע לעדכון קל בשנים הבאות

תיוק אוטומטי - אין צורך לתייק בתיקיות פיזיות או דיגיטליות

הגברת רמת האבטחה של מידע רגיש

בדיקות מובנות למניעת טעויות

תרומה משמעותית לאיכות הסביבה!

מידע זמין בכל עת למעסיק ולרו"ח

פחות התעסקות ופחות מטלות באותו התעריף = יותר רווח

כולם מרוצים- המעסיק, העובדים וגם אתם מקבלים מענה הרבה יותר נוח וידידותי

ממשק סופר ידידותי

מערכת מותאמת לניידים

מאושר רשות המיסים
עבור דוחות החתמה לשכר ועבור 101 דיגיטלי

בין לקוחותינו

איזידוק הבחירה של הארגונים המובילים בישראל

מכון היצוא

קבלו הדגמה חינם וחודש התנסות

השאירו את פרטיכם בטופס:

דילוג לתוכן