יכולות מתקדמות בחתימה דיגיטלית לשנת 2023

לרגל סיום השנה האזרחית ועם הפנים קדימה ל-2024, אספנו עבורכם כמה מהשיפורים שהכנסנו למוצר על מנת לספק לכם פתרון מקיף יותר, מדוייק יותר, חכם יותר.

אבל לפני שנתחיל

רוצים להוציא יותר מהמערכת?

להפוך להיות אוטונומיים יותר?

קבעו איתנו פגישת ייעוץ בחינם וממוחה פתרונות יעבוד יחד אתכם באופן צמוד!

מתוך יותר מ-50 פיצרים חדשים לחלוטין שעלו השנה - הנה האהובים עלינו ביותר:

01.

נמען גמיש מאפשר לנמען שאתם שולחים אליו לבחור את האדם הנוסף שימלא ויחתום על המסמך. לנמען יש את השליטה על הנמען הבא.
קחו לדוגמא החתמה על שכירות או שטר חוב, כתב ערבות ואחרים. במקרה כזה הנמען הראשי יעביר את המסמך לערב לפי בחירתו.

02.

במקרים בהם תרצו לקחת את המידע אותו הזין המשתמש ולבצע עליו חישוב, תוכלו לעשות זאת באופן פשוט (לדוגמה: מתמודד מציין את תאריך תחילת וסיום העבודה שלו בחברה הקודמת, ואתם יכולים לחשב את הוותק שלו באופן אוטומטי).

03.

רוצים ששדה מסוים יוצג למילוי רק במקרה בו שדה אחר סומן (לדוגמה: אם המשתמש סימן שיש לו בת/בן זוג, יוצג שדה להזנת שם בן/בת הזוג).

04.

לא כל טופס נדרש לשלוח בצורה אישית לנמען מוגדר. יש טפסים רבים שפתוחים לחתימה ל״קבוצת חותמים״ וממלאים פוטנציאלית. טפסים כמו פרטי לקוח, הצטרפות לחוג, בקשה להחזר הוצאות, או הוספת ספק חדש – כולם יכולים להיות לינק קבוע שתשימו באתר, תצרפו למייל או תעבירו בקליק בווטסאפ.

05.

אתם קולטים הרבה עובדים? עובדים זמניים? עכשיו ניתן ליצור תהליך קליטה מלא מקצה לקצה ללא מעורבות הצוות שלכם. שלחו לעובד החדש את הקישור והוא כבר יקלוט את עצמו.

06.

עכשיו אתם יכולים ליצור טפסים מלאים, למקם בהם שדות, להגדיר להם שלבים, ולפרסם אותם בכל מקום שתרצו (לדוגמה: טופס בקשה לחופשה).

07.

אם עד כה כל אחד מהנמענים במסמך היה אדם בודד, כעת ניתן להגדיר קבוצה ולשלוח לכולם יחד. (לדוגמה: לאחר חתימת עובד חדש על הסכם העסקה, העברת המסמך לחתימה שניה על ידי אחת ממנהלות כוח האדם).

08.

מעכשיו אפשר בקלות לראות מה השתנה אצל העובדים שלכם מאז הפעם האחרונה שהם מילאו 101