כיצד עושים חתימה דיגיטלית חינם על קובץ PDF?

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

מסמכים וטפסים רבים שמורים בפורמט של PDF על המחשב בעבודה, המחשב האישי, בסמארטפון, בענן וכן הלאה. באופן מסורתי, אם רוצים לחתום עליהם, או לשלוח לחתימה, יש לבצע את כל הפרוצדורה של הדפסה, חתימה, סריקה, שמירה, שליחה לצד נוסף שיבצע תהליך משלו, וכן הלאה. אין פלא איפה, שההעדפה הברורה היא להשתמש בחתימה דיגיטלית המייתרת את התהליך המטריד והארוך הזה, וחשוב לדעת שאפשר אפילו לעשות זאת בחינם.

אז איך עושים חתימה דיגיטלית על PDF?

לפני שנדבר על חתימה דיגיטלית חינם, בואו נראה איך בכלל עושים אותה על קובץ PDF. הבשורות הטובות הן שזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. כל מה שצריך לעשות הוא להעלות את הקובץ אל מערכת איזידוק, שעושה את המרה של הקובץ לכדי טופס או מסמך דיגיטלי בתוך פחות מעשר שניות. 
 
עכשיו, כשהטופס הדיגיטלי מוכן לשימוש, אפשר למלא את השדות של ולחתום עליו דרך העכבר עם המחשב או עם האצבע על מסך המגע של הסמארטפון. אפשר גם לשלוח אותו לאדם אחד או לאנשים רבים אחרים, למשל לעובדים בעסק, ללקוחות, ספקים, מי ששוכר מכם את הדירה, לחברת הביטוח שלכם וכן הלאה. חשוב לציין שהמערכת ממירה באופן מדויק את הטופס שהעליתם, כך שמסמך ה- PDF המקורי והמסמך הדיגיטלי יהיו זהים. 
 
יחד עם זאת, כדאי לחדד  שכמדברים על חתימה דיגיטלית חינם או לא בחינם, הכוונה איננה רק לאפשרות לחתום על המסמך או למלא את השדות שלו. עם כל הכבוד לחתימה שלכם, בפני עצמה היא לא מספיק בטוחה וודאית כדי לתת תוקף ומהימנות גבוהים למסמך. לכן, אין זה מספיק למצוא איזו תוכנה שיודעת להמיר מסמכים מ- PDF לדיגיטלי. למעשה, יש צורך בחתימה דיגיטלית מאובטחת, כלומר קובץ מוצפן שהמערכת שלנו מוסיפה אוטומטית לכל מסמך דיגיטלי, המגביר משמעותית את הוודאות לגבי זהות החותם עליו, וגם לגבי העובדה שלא בוצעו שינויים בתוכן המסמך לאחר שנחתם.

ואיך מקבלים חתימה דיגיטלית בחינם?

יש בשוק כמה תוכנות המספקות חתימה דיגיטלית, עם אפשרות להמרת קבצי PDF, וכולן מטבע הדברים כרוכות בעלויות כאלו ואחרות. יחד עם זאת, אנו כן מציעים חתימה דיגיטלית PDF חינם כדי שתוכלו להתנסות וליהנות מהיתרונות שלה. 

למשל, עבור לקוחות פרטיים אנו מציעים עד 10 מסמכים בחודש שאפשר להמיר, בלי שום עלויות ובלי התחייבות. לקוחות עסקיים גם יכולים להנות מאותה הטבה, 10 החתמות על מסמכים בכל חודש. אגב, שימו לב שאין צורך להמיר טופס 101 לדיגיטלי, כי הטופס כבר נמצא מובנה בתוך המערכת מוכן לשימוש 🙂
 
ומה קורה אם אתם צריכים יותר? ובכן, כאן כבר צריך להכניס קצת את היד לכיס, אבל אם תסתכלו על העלויות תראו שהן ממש זניחות, ובוודאי מצדיקות את עצמן בהשוואה לחיסכון בזמן, בהוצאות על ציוד משרדי וכן הלאה. מעבר לכך, אם אתם צריכים יותר מהטפסים שאנו מציעים בחינם, פשוט דברו עם נציגי איזידוק שיעזרו לכם לבחור את החבילה הכי מתאימה ומשתלמת מבחינתכם. 
דילוג לתוכן