הפשטות והיעילות בשימוש בטופס 101 מקוון

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

נדרשים למילוי והגשת טופס 101? במקום למלאו ידנית כדאי לכם לעבור אל טופס מקוון שהינו הרבה יותר מדויק, פשוט ויעיל. טופס מקוון מאפשר מילוי קל ומהיר, הגשה ישירה למעסיק ושמירה מאובטחת, לצד רמה גבוהה של נגישות וקבלת עדכונים שוטפים.

תפקידו של טופס 101

טופס 101, הידוע גם ככרטיס עובד ובקשה להקלה ולתיאום מס על ידי מעביד, הוא טופס רשמי של רשות המיסים בישראל. כל עובד נדרש למלא אותו בתחילת עבודה חדשה, בתחילת כל שנה קלנדרית, או במקרה של שינוי בפרטיו האישיים.

מטרת טופס 101 לאפשר למעסיק לחשב את גובה המשכורת נטו של העובד, תוך התחשבות בנקודות זיכוי, תיאומי מס, והטבות מס שונות. וכן עימו ניתן להעביר נתונים רלוונטיים לרשויות המס לצורך ניהול מערכת המס בישראל.

הטופס עצמו כולל פרטים אישיים של העובד, כגון שם, מספר זהות, כתובת, תאריך לידה, מצב משפחתי ועוד. וכן פרטים על הכנסות העובד מהמעסיק, כגון סוג ההכנסה, גובה המשכורת, תאריך תחילת עבודה ועוד. זאת לצד פרטים על הכנסות נוספות של העובד, אם קיימות.

בנוסף, בטופס יש לכלול פרטי שני שפחה של העובד כמו ילדים, בן/בת זוג, הורים קשישים ועוד, לשם קבלת נקודות זיכוי. לכך יש לצרף מסמכים רלוונטיים כמו תעודת זהות, אישורי לימודים, אישורים רפואיים וכו', וכן ניתן לצרף הצהרות בנוגע לזכויות ופטורים שונים.

חשיבות מילוי נכון של טופס 101

חשוב להבין כי פרטי טופס 101 משפיעים ישירות על גובה המשכורת נטו של העובד ולכן חשוב למלאו באופן שלם ומדויק. מילוי שגוי של טופס זה עלול להוביל לתשלום מס עודף או חסר, וכן לקנסות מצד רשויות המס. כמו כן חשוב להעביר את הטופס במועד למעסיק והמעסיק מצדו נדרש לעבור עליו ולהעבירו לטיפול של גורמים רלוונטיים.

כדי להבטיח שטופס 101 ימולא כמו שצריך עם פרטים מדויקים הרשומים באופן ברור, ושהחישובים עבורו יהיו ללא טעויות, עדיף לעבור אל טופס 101 מקוון כפי שיש אצלנו בeasydoc.

היתרונות של טופס 101 מקוון

מעבר אל טופס 101 מקוון כדאי בגין שורה של יתרונות מהותיים, הן בשלבי מילוי הטופס והן בשלבי הגשתו.

מילוי הטופס: טופס 101 מקוון מוצע עם ממשק אינטרנטי ידידותי למשתמש, שזמין בכל מחשב או טלפון חכם. ניתן למלאו בכל זמן ובכל מקום. כמו כן הוא כולל הדרכה מובנית במילוי נכון, לצד בדיקת תקינות מילוי הטופס על ידי אימות נתונים. כמו כן התוכנה מבצעת חישוב אוטומטי מדויק ועדכני של נקודות זיכוי ותיאומי מס.

הגשת הטופס: טופס 101 המלא מועבר למעסיק במייל ללא צורך בהדפסה או חתימה ידנית תוך חיסכון שימוש בנייר ודיו. הטופס נשמר ומאובטח בענן והוא זמין לצפייה והורדה בכל עת. כל זאת מוביל לקבלת הליך מהיר ויעיל במיוחד שמונע טרטור של העובד והמעביד כאחד.

מערכת חכמה ומתקדמת של טופס 101 מקוון

טופס 101 מקוון של easydoc נשען על מערכת מתקדמת וחכמה המאושרת על ידי רשות המיסים. המערכת אוספת מידע ונתונים מכל עובדי החברה חדשים וותיקים, מוודאת שהטפסים מולאו כמו שצריך ושצורפו אליהם כל הקבצים והאישורים הנדרשים, שניתן גם לצלמם בקלות דרך הטלפון החכם.

כל זאת יוצר הליך מאוד פשוט ליישום, עם טופס שזמין לעובדים מכל מכשיר ושקל למלא אותו. את הטופס המקוון ניתן להכניסו לאתר החברה כלינק קבוע, לשתף אותו גם במסרון, או לשלוח אותו ישירות לטלפון הנייד של העובדים. לאחר מילוי הטופס הוא יעבור אוטומטית לענן וישירות לרואה החשבון של העסק. כך כל הטרדה של טופס 101 ידני תרד מכם ותהפוך להרבה יותר פשוטה ונטולת עיכובים.

דילוג לתוכן