כיצד חתימה דיגיטלית תורמת לאיכות הסביבה

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

בדרך כלל כאשר לקוחות פונים אלינו ומתעניינים במערכת EASYDOC המניע הראשון שלהם אינו תרומה לאיכות הסביבה אלא מגוון היתרונות שהמערכת מספקת מבחינת חיסכון בזמן והוצאות משרדיות, הגברת הפריון ושביעות הרצון של עובדים ולקוחות. יחד עם זאת, משמח לדעת שהיתרונות לעסק הולכים יד ביד תרומה לאיכות הסביבה, ואף אפשר לשלב את התרומה לסביבה כחלק מתדמית העסק שעושה את הצעדים המתבקשים מתוך אחריות קהילתית.

כמה מילים על ניירות ועצים

העיקרון הבסיסי של מעבר אל מערכת חתימה דיגיטלית וטפסים מקוונים הוא שאין צורך להשתמש בניירת פיזית. אכן, השימוש בה הופך למינימלי מכיוון שכל הטפסים שעד כה היה צורך להדפיס, לסרוק, לתייק ולצלם יושבים על המחשבים והשרתים בארגון וכל המילוי והחתימה עליהם נעשה את אונליין.

מדוע זה טוב לסביבה? מפני שאתם חוסכים בנייר. שימו לב שבישראל צורכים למעלה ממיליון טונות נייר בשנה, שזה אומר בערך 17,000,000 עצים. כן, קראתם נכון. רק בישראל צריכת הנייר שווה בערך פי שתיים יותר עצים מאשר אנשים. דמיינו איזו חלקת יער עצומה מה צריך לקרות בשביל לעמוד בדרישה הזו.

חתימה דיגיטלית תורמת לאיכות הסביבה

חתימה דיגיטלית תורמת לאיכות הסביבה

יחד עם זאת, בכך לא תמו הפגיעות בסביבה שקשורות לייצור נייר. על מנת לכרות את העצים יש להשתמש בהרבה אנרגיה ולרוב בכלים המזהמים בעצמם את הסביבה ופולטים רעלים לאטמוספרה. בנוסף, על מנת לייצר נייר מעץ צריך להשקיע אנרגיה רבה ולהשתמש בדלק, וכמובן גם שצריך לשנע את העצים ואת הנייר ממקום אחד למקום שני ושוב נפלטים רעלים לאטמוספרה. כמו כן, תהליך ייצור הנייר גורם לפסולת בכמות לא מבוטלת שאותה יש לסלק לאתרים מורשים, ושוב צריך להשקיע אנרגיה ודלקים, שלא לדבר על כך שחלק מהפסולת מוטמן באדמה או נשרף על כל המשתמע מכך.

העצים אחראים במידה רבה על ריכוז החמצן באוויר שאנו נושמים, כמו גם שאר בעלי החיים, וברור שכריתתם מפחיתה את כמות החמצן ומגדילה את כמות הפחמן הדו חמצני שנמצא באטמוספרה. ריכוז גבוה של פחמן דו חמצני הוא גורם משמעותי להתחממות הגלובלית על כל הבעיות הקשורות בה.

מהלך מתבקש לכולם

אנו גאים בכך שהמערכת שלנו מעלה את תרומתה הצנועה לאיכות הסביבה, ומזמינים כל אחד מכם לראות כיצד הוא יכול לתרום לסביבה ולחסוך בניירת בכלל. המעבר אל מערכת חתימה דיגיטלית הוא מהלך מתבקש לכולם – גם עבור עסק המעוניין לשמור על תדמית מתקדמת ואכפתית כלפי הקהילה והסביבה, גם ללקוחות ולעובדים שנהנים מפתרונות ומשירות טובים יותר, וגם לכל אדם ובעל חיים שנמצא על הפלנטה הזאת.

דילוג לתוכן