היתרונות של טופס 116 מקוון
טופס 116 הוא מהטפסים הבסיסיים שיש להחזיק בכל מחלקת משאבי אנוש והנהלת חשבונות של ארגון, וכמובן גם בכל משרד רואה חשבון, ייעוץ מס וחשבות שכר.
טופס 116 הוא מהטפסים הבסיסיים שיש להחזיק בכל מחלקת משאבי אנוש והנהלת חשבונות של ארגון, וכמובן גם בכל משרד רואה חשבון, ייעוץ מס וחשבות שכר.
גם ארגונים גדולים וגם עסקים קטנים מצטרפים בשנים האחרונות למגמה של התנהלות עסקית+ "ללא נייר". כלומר, העברה של חלק משמעותי מהטפסים והמסמכים של הארגון לכדי
בכל משרד פרסום המכבד את עצמו מושם דגש על עמידה בחזית הטכנולוגית, ותשומת לב מיוחדת ניתנת לתמורות, מגמות ואופנות בענף הפרסום ובכלל. בנוסף, בכל משרד פרסום
מחלקת משאבי אנוש במפעל עוסקת בקביעות בניהול תיקי עובדים, וכמו בתחומים רבים נוספים גם כאן ישנו שינוי משמעותי לכיוון של אוטומציה ודיגיטציה. לפיכך קליטת עובד
בדרך כלל כאשר לקוחות פונים אלינו ומתעניינים במערכת EASYDOC המניע הראשון שלהם אינו תרומה לאיכות הסביבה אלא מגוון היתרונות שהמערכת מספקת מבחינת חיסכון בזמן והוצאות
על פי החוק בישראל, כאשר קולטים עובד חדש יש לתת לו למלא ולחתום על טופס קליטת עובד. כמו כן על הטופס צריכים לחתום ולהוסיף פרטים
בתור פרילנסרים אתם בוודאי נעזרים בחשבוניות וקבלות דיגיטליות, ואם עדיין לא – מומלץ בחום לבצע את הצעד. יחד עם זאת, במאמר הנוכחי נתמקד בהסברים וביתרונות
רשות המיסים מקבלת כבר מזה שנים חשבוניות, קבלות ומסמכים עסקיים נוספים שמוגשים אונליין ומצויים למעשה על קובץ דיגיטלי. דברים אלו נכונים גם לגבי טופס 101
כחלק מהמעבר להתנהלות ללא נייר, בעסקים רבים העבירו ועדיין מעבירים את כל הטיפול בתיקי העובדים למערכות ממוחשבות כמו EASYDOC. מדובר במערכות המאפשרות להמיר כל קובץ,
רשות המיסים מקבלת כבר מזה שנים חשבוניות, קבלות ומסמכים עסקיים נוספים שמוגשים אונליין ומצויים למעשה על קובץ דיגיטלי. דברים אלו נכונים גם לגבי טופס 101