קליטת עובדים דיגיטלית

קליטת עובדים באוטומציה מלאה מרמת הפרטים האישיים, חשבון הבנק, פנסיה, 101, חוזה עבודה ועוד

איזה סרט זה לקבל עובד חדש לעבודה. נכון?

רק מהמחשבה על כמות המסמכים שצריך להחתים כל עובד שמגיע לארגון, אפשר לקבל סחרחורת.

למי יש זמן לנהל את כל טופס הטיולים הזה? לעקוב אחרי כל זה? לתייק את הכל במקום אחד?? הסכם העבודה, הציוד, השכרת הרכב, חשבון הבנק, פרטי הפנסיה…. אם רק היה אפשר לחסוך את כל ההתעסקות המיותרת הזו בניירת, הזמן שלכם היה מנוצל בצורה הרבה יותר פרודוקטיבית.

אז זהו שמהיום אפשר!

תכירו את  EASYDOC מבית היוצר של וובי דיגיטל בע"מ , מערכת קליטת עובדים אוטומטית ומאובטחת המאפשרת לכם לנהל את כל תיקי העובדים שלכם בצורה דיגיטלית ובמקום אחד.

מי כבר בחר לסמוך עלינו?

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה

מי עדן
hot
fortinet
gett
מכון היצוא
חיתיל
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
wix
עיריית הרצליה

איך זה עובד?

01

מגדירים תהליך קליטה

אתם מגדירים תהליך קליטה תואם לזה שמבוצע בחברה כרגע, הכולל את כל התחנות, המסמכים והחתימות שהעובד צריך לאסוף כדי לסיים את תהליך קליטתו כהלכה.

step1
02

קיבלתם עובד- הוא מקבל לינק לנייד

כשעובד מתקבל לעבודה, בלחיצת כפתור נשלח אליו לינק בסמס או בדואל אלקטרוני, העובד מבצע רישום עצמאי מדויק בהתאם לתהליך שהוגדר מבעוד מועד, כולל רצף מסמכים תקניים לחתימה

step2
03

נתוני העובד נקלטים ומבוקרים בזמן אמת

מחלקת משאבי אנוש/מנהל שהוגדר במערכת מקבלים את טפסי העובד חתומים ומלאים, כולל אישורים נלווים.


step3
04

דוחות קליטה מפורטים למנהל

קבלו בכל רגע נתון תמונת מצב עדכנית של סך קליטת העובדים בחברה, כולל מסמכים, טפסים ודוחות שטרם נחתמו כנדרש.

step4
05

סנכרון מלא עם כל תוכנות השכר המובילות

המידע מיובא ישירות למערכות השכר שלכם, סיימתם עם העבודה השחורה!

step4-17

אינטרציה לתוכנות שכר

תכלס, מה יוצא לכם מזה?

חיסכון של עשרות שעות חודשיות שנשרפות על טיפול בניירת

תהליך גיוס דיגיטלי ואוטומטי לחלוטין, טופס 101, חוזה עבודה, החתמה על ציוד, שיוכים לקופות גמל וכל מה שהעובד צריך כדי להיקלט לעבודה במהירות וביעילות.

קבל את חתימת עובד על כל מסמך תוך כמה דקות

נגמרו הריצות אחרי החתימות! הפכו כל מסמך פיזי לדיגיטלי ב-4 שניות ושלחו אותו לעובד לחתימה ישירות מהנייד.

טופס 101 דיגיטלי מהנייד​

הנגישו לעובדים את טפסי 101 ישירות לנייד, אפשרו להם לצלם את האישורים הנלווים בקלות ממצלמת הסמארטפון ולהעלות אותם ישירות לתיק העובד שלהם בלי שתצטרכו להתערב.

על החברה

למעלה מ-15 שנה שאנחנו חיים, נושמים ושוחים בעולם הדיגיטלי. מה לא ראינו, ענקי טכנולוגיה עולים ויורדים, טכנולוגיות זורחות ודועכות (בתקופה שעוד לא היו DIV !) , אלפי עסקים וארגונים ואין ספור קמפיינים.

היצירה של EASYDOC הייתה ניצוץ של השראה. כחברה שכל הזמן שואפת להשתפר, זיהינו כמה נושא האדמיניסטרציה, החתמת ספקים, NDA וקליטת העובדים והשכר הינו מסורבל וגוזל זמן.

יצרנו את EASYDOC קודם כול עבור עצמנו, כדי לעשות למנהלים ולאנשי המכירות שלנו את החיים יותר קלים ולחסוך זמן יקר שהופנה מייד לדברים החשובים באמת- העבודה שאנחנו אוהבים לעשות. 

לא עבר זמן רב והבנו שלקוחות רבים שלנו נמצאים בדיוק באותו מצב. שורפים שעות על גבי שעות ביצירה, תיוק וחיפוש ניירת ולכן בחרנו לשתף את המוצר המושלם שלנו איתכם.

אז מה איתך?
רוצה לעשות לעצמך את החיים קלים יותר?