מערכת ניהול עובדים לחברות כוח אדם

פורטל עובדים מותאם לנייד, קליטת עובד אוטומטית,
טופס 101 דיגיטלי, חתימה דיגיטלית על מסמכים,
העברת תלושי שכר

בין לקוחותינו

איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה

מי עדן
hot
fortinet
gett
מכון היצוא
חיתיל
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
wix
עיריית הרצליה

קליטת וניהול עובדים דיגיטלית, אוטומטית, מהירה
ופשוטה מאי פעם!

כידוע, בחברות כוח אדם קיימת תחלופה מהירה של עובדים ובהיקפים גדולים. לכן קליטת וניהול העובדים היא מרכיב משמעותי ביותר הגוזל זמן רב ומחייב רמה גבוהה של סדר וארגון. מערכת איזידוק לוקחת את האתגר המורכב הזה צעד חשוב קדימה, והופכת אותו לדיגיטלי, אוטומטי, מהיר ופשוט מאי פעם.

01

דיגיטציה מלאה

המערכת שלנו ממירה כל טופס רלוונטי לכדי טופס דיגיטלי בתוך שניות ספורות, עם כל השדות הנדרשים ואפשרות לתוספת שדות חדשים. מכאן והלאה ההתנהלות מול העובדים והחברות המגייסות הינה מקוונת לחלוטין. את הטפסים ניתן לשלוח במסרון או במייל לנייד או למחשב וכך גם המילוי, החתימה וצירוף מסמכים ואישורים נעשה אונליין, בלי ניירות או הדפסות.

Depositphotos_241699732_L_09
02

התאמה לצרכים

המערכת שלנו מאפשרת לנהל את החוזים המגוונים של העובדים מול החברות הקולטות, ללא מאמץ או דרישות טכניות מיוחדות. בנוסף היא מאפשרת לתת הרשאות ספציפיות למנהלי גיוס עבור סניפים וחברות שונות, כדי שיוכלו לנהל אך ורק את העובדים הרלוונטיים עבורם.


Depositphotos_241699732_L_14
03

סדר וארגון

כל מסמך שיוצא לעובד, כל דוח וכל טופס חתום נשמרים באופן מסודר ומאורגן בענן. כתוצאה מכך נחסכות הרבה טעויות אנוש, שהינן נפוצות בחברות כוח אדם הקולטות ומנהלות עובדים רבים. מלבד החיסכון בזמן ובטרחה הדבר גם מצמצם את החשיפה המשפטית של החברה לתביעות.

Depositphotos_241699732_L_06
04

חיסכון בזמן

המשמעות היא שכל תהליך קליטת העובדים לוקח שבריר שנייה בהשוואה להתנהלות עם טפסים פיזיים. אם תכפילו את החיסכון בזמן במאות עובדים בחודש, קיבלתם חיסכון עצום בשעות עבודה.

Depositphotos_241699732_L_03
05

שביעות רצון

הניסיון מראה כי המעבר לעבודה עם טפסים מקוונים מגביר את שביעות הרצון, הן מצד עובדי חברת כוח האדם והן מבחינת החברות המגייסות והמגויסים עצמם.

Depositphotos_241699732_L_12
06

סנכרון מלא

במידת הצורך ניתן לאפשר גישה לתיק העובד הדיגיטלי עבור החברות שעבורן אתם מגייסים. אל התיק הן יוכלו להוסיף דוחות נוכחות וטפסים שונים, כאשר כל העובדים מנוהלים תחת אותו הממשק.

Software-testing-app-screen-6_031

למה לבחור באיזידוק?

הבחירה במערכת איזידוק היא צעד מתבקש לכיוון של דיגיטציה ואוטומציה בקליטת וניהול עובדים, התורם גם לתדמית החברה כמובילה, מתקדמת וצועדת עם הזמן והטכנולוגיה. ההתנהלות עם טפסים דיגיטליים, כמו טופס 101 שנכנס לתוכנת השכר, ובכלל החתמות מרחוק – מקנה שליפה מהירה וסנכרון מלא בין הגורמים הרלוונטיים, חיסכון בהוצאות על ניירת וציוד משרדי, חיסכון בתיוקים והגברת אבטחת המידע

החתמות פשוטות ונוחות מאושרות עפ"י תקנות רשות המיסים

ניהול סבב חתימות מכל זמן ומכל מקום

ייעול וזירוז תהליכי חתימות

חיסכון בשעות עבודה

שמירת מידע לעדכון קל בשנים הבאות

שיפור בסדר וארגון של תיקי לקוחות וטפסים

הגברת רמת האבטחה של מידע רגיש

בדיקות מובנות למניעת טעויות

תרומה משמעותית לאיכות הסביבה!

הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל נושא

תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-2221605 או להשאיר את פרטיכם בטופס:

על החברה

למעלה מ-15 שנה שאנחנו חיים, נושמים ושוחים בעולם הדיגיטלי. מה לא ראינו, ענקי טכנולוגיה עולים ויורדים, טכנולוגיות זורחות ודועכות (בתקופה שעוד לא היו DIV !) , אלפי עסקים וארגונים ואין ספור קמפיינים.

היצירה של EASYDOC הייתה ניצוץ של השראה. כחברה שכל הזמן שואפת להשתפר, זיהינו כמה נושא האדמיניסטרציה, החתמת ספקים, NDA וקליטת העובדים והשכר הינו מסורבל וגוזל זמן.

יצרנו את EASYDOC קודם כול עבור עצמנו, כדי לעשות למנהלים ולאנשי המכירות שלנו את החיים יותר קלים ולחסוך זמן יקר שהופנה מייד לדברים החשובים באמת- העבודה שאנחנו אוהבים לעשות. 

לא עבר זמן רב והבנו שלקוחות רבים שלנו נמצאים בדיוק באותו מצב. שורפים שעות על גבי שעות ביצירה, תיוק וחיפוש ניירת ולכן בחרנו לשתף את המוצר המושלם שלנו איתכם.