כל טופס שרק תרצו – הופך לטופס מקוון שניתן לשלוח ולקבל חתימה דיגיטלית עליו
כל טופס שתרצו להעלות בוורד או ב- PDF יהפוך בתוך שניות ספורות לטופס מקוון. הוא יתווסף מייד אל רצף הטפסים הנדרשים לקליטה שיישלחו לצורך מילוי וחתימה דיגיטליים מצד העובד במחשב או בנייד. למעשה, העובד מבצע רישום עצמאי בדיוק לפי ההגדרות שלכם, לרבות חוזה עבודה, חתימה על ציוד ונהלים וכדומה – עם אפשרות לצרף בקלות את כל האישורים הנלווים. בסיום המילוי המסמכים נטמעים ישירות בארכיון של מחלקת משאבי האנוש, עם סנכרון מול מערכת ניהול השכר, כך שיש לכם בכל עת תמונת מצב עדכני על מצב גיוס עובדים בחברה. יתרה מכך, המערכת תורמת רבות לניהול העובדים לאורך זמן, למשל עם משלוח אוטומטי של מסמכים לחתימה חוזרת מדי שנה ועל פי הצורך, ניהול ציוד, ניהול עובדים, ועוד.
טופס 101 שהינו טופס מובנה כבר קיים במערכת ולא נדרש להגדיר אותו עצמאית.
EasyDoc לניהול משאבי אנוש תספק מידע חיוני לקבלת החלטות הנוגעות לעובדים דרך שקיפות של הערכות ומסמכי העובד, ניהול יומן אירועים מפורט הכולל תמונות, מבט על תנאי העסקה המשתנים ועוד.