טופס 103 דיגיטלי

מסמך עבור עובדים שכירים המועסקים על ידי מספר מעסיקים בו זמנית, לחתימת המעסיק העיקרי.

העסקתם עובד חדש במשרה חלקית שמועסק אצל מעסיקים אחרים? אולי הוא גם עובד עצמאי בנוסף למשרה שלכם? במקרים האלה העובד צריך למלא טופס 103 ולשלוח אותו למוסד לביטוח לאומי.

טופס 103 נועד לוודא שכל ההכנסות של העובד ממקורות שונים מדווחות בצורה נכונה ומדויקת, ובכך מאפשר למוסד לביטוח לאומי ולרשויות המס לחשב את ניכוי המס וביטוח לאומי בצורה הנכונה.

EasyDoc מאפשרת שליחת טופס 103 לחתימה דיגיטלית לעובד שכיר שמועסק על ידי מספר מעסיקים בו זמנית, מה שיחסוך לכם זמן וטרחה. במקום לנהל את התהליך בצורה ידנית ומסורבלת, ניתן לשלוח את הטופס בצורה מקוונת, והעובד יכול לחתום עליו דיגיטלית מכל מקום ובכל זמן. זה לא רק מייעל את התהליך, אלא גם מפחית את הסיכוי שהטפסים ילכו לאיבוד או לא ימולאו.

מילוי נכון ומדויק של הטופס חיוני לניהול תקין של ניכוי מס הכנסה וביטוח לאומי, ומבטיח שאתם והעובד תעמדו בדרישות החוקיות.

שימוש בחתימה דיגיטלית לשם שליחת טופס 103 מקל על המעסיקים והעובדים גם יחד, ומאפשר ניהול יעיל יותר של המידע הפיננסי והמסמכים הנדרשים. כך, אתם יכולים להתרכז בניהול העסק והשגת מטרותיו, במקום לרדוף אחרי הניירת שלכם.

דילוג לתוכן