טופס ייפוי כוח ביטוח לאומי דיגיטלי

מתן הרשאה לבצע פעולה משפטית כלשהי, בשם מייפה הכוח, כלפי המוסד לביטוח לאומי.

ייפוי כוח הוא כלי משפטי חשוב שמאפשר לאדם (מייפה הכוח) להאציל סמכויות לאדם אחר (מיופה הכוח) כדי לבצע בשמו פעולות משפטיות או אדמיניסטרטיביות מסוימות. זהו פתרון יעיל במצבים שבהם מייפה הכוח אינו יכול או אינו רוצה לבצע את הפעולה בעצמו, בין אם מסיבות בריאותיות, חוסר זמינות או סיבות אחרות.

על פי חוק הביטוח הלאומי, על אדם אשר רוצה להיות מייוצג בפני המוסד לביטוח לאומי, להיות מייוצג על ידי עו”ד, רואה חשבון, ידי קרוב, נציג ארגון עובדים ועוד.

EasyDoc מאפשרת להחתים את מיופה הכוח באמצעות טופס מקוון. זהו תהליך פשוט ונוח המאפשר לשלוח את הטופס הדיגיטלי מכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט – מהבית, מהמשרד, מבית הקפה או כל מקום אחר. השימוש בטפסים דיגיטליים מקל מאוד על התהליך, מפחית את הצורך במפגשים פיזיים ומאיץ את השלמת הפעולה.

כדי להקל אפילו יותר, הטפסים הדיגיטליים של EasyDoc יכולים להישלח ולהיחתם באמצעות מחשב או טלפון נייד. אתם לא צריכים לחכות שתהיו מול המחשב כדי לשלוח את ייפוי הכוח לעורך הדין שלכם או לכל גורם אחר. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכם לחתום על המסמכים בצורה מאובטחת, בכל זמן ובכל מקום, מה שמעניק גמישות ונוחות מקסימלית.

דילוג לתוכן