יכולות

מ-PDF לטופס דיגיטלי

שליחת מסמכים

זה הזמן לעבור לשליחת מסמכים דיגיטלית, להחתים את הנמענים שלכם באמצעות אימייל, SMS או ווטסאפ, ולנהל את המסמכים שלכם בקלות וביעילות מכל מכשיר עם גישה לאינטרנט.

תבניות מסמכים

EasyDoc מאפשרת לכם ליצור תבנית קבועה עבור מסמכים חוזרים, שתקל עליכם ותחסוך זמן יקר.


ולידציה מתקדמת

EasyDoc יודעת לוודא שהמידע שביקשתם הוא המידע שתקבלו: נייד עם כל הספרות, דואר אלקטרוני עם סיומת נכונה ותעודת זהות אמיתית.

יכולות מתקדמות

מעטפות מסמכים

צריכים להחתים עובד, לקוח או ספק על מספר מסמכים? מעטפה תאפשר לכם לשלוח את כולם יחד ולקבל את כל המסמכים החתומים כקובץ אחד גדול או כקבצים נפרדים.

סליקה

דרך קלה, מאובטחת ויעילה לקבל תשלומים מלקוחות באמצעות שדה הסליקה.

טפסים דיגיטליים

צור טפסים דיגיטלים בעברית ברגע עם יכולות מתקדמות

שדות מחושבים

חישוב נתונים שמולאו על ידי הנמען באופן אוטומטי: חישוב מעמ ואחוזים, הוספת ימים לתאריכים מוגדרים ועוד. אין צורך לחשב וותק עבודה או זמני נסיעות יותר.

שדות מותנים

רוצים ששדה יופיע רק אם הנמען סימן שדה אחר? הצגת שדות מותנים יוצרת טפסים דינמיים שמכווינים את הנמענים למלא את מה שאתם מחליטים.

ווטסאפ API

אינטגרציה חלקה לשליחת הודעות וניהול תקשורת יעילה בווטסאפ.

אינטגרציות

פריוריטי

אינטגרציה מלאה עם מערכת ERP מקיפה וחזקה שמציעה פתרונות לניהול כל היבטי הפעילות העסקית בארגון.

SALESFORCE

שיפור ניהול המידע וייעול תהליכי המכירות והשירות באמצעות אינטגרציה מלאה.

API

עם API מלא וחיבוריות לכל המערכות החשובות, תוכלו ליישם את פתרונות חיתום דיגיטלי וקליטת עובדים ישירות למערכת שלכם.

ZAPIER

כלי אוטומציה רב עוצמה שמאפשר לחבר בין EasyDoc לאפליקציות שונות וליצור תהליכים שונים.

MAKE

פלטפורמת אוטומציה חזקה וגמישה שמאפשרת לבצע אינטגרציה בין אפליקציות ושירותים שונים.

נוכחות ושכר

אינטגרציה עם מערכת הנוכחות והשכר, בקליטת העובדים, חוסכת זמן ומשאבים.

עוד יכולות חיתום וטפסים

שדות איש קשר מותאמים

שמירה ושימוש בכל מידע שאתם צריכים על הנמענים שלכם סוג הספק, מידת נעלים של העובד או סוג החתול של הלקוחה, תוכלו להוסיף כל מידע שתרצו.

אנשי קשר

מקלידים את פרטי אנשי הקשר שוב ושוב? לא עוד! אנשי קשר קבועים יהפכו את שליחת המסמכים שלכם לפשוטה ומהירה יותר.

מילוי מקדים

תוכלו למלא שדות שתרצו לפני השליחה לנמען. תרצו לעדכן את שעות העבודה של העובד החדש לפני שליחת חוזה ההעסקה? או את התעריף השעתי שאתם מציעים כמעצבים גראפיים? זוהי הדרך היעילה ביותר.

טפסים פומביים

פיתרון למצבים בהם אין נמען מוגדר. טפסים פתוחים לחתימה לממלאים פוטנציאלים מבלי שהם ישלחו אליהם פרטנית. יצירת לינק קבוע באתר, במייל בווטסאפ ועוד.

שמירה, יציאה ומילוי חוזר

שולחים מסמך עם הרבה שדות למילוי? הנמען שלכם יכול לשמור את ההתקדמות שלו במילוי השדות, לצאת מהמסמך ולחזור לאותה נקודה בה הוא עצר.

חותמת חברה

EasyDoc מאפשרת יצירת חותמת חברה על ידיך או על ידי הנמענים שלך בכמה קליקים, לא עוד סרבול של הדפסות וחותמות

אפליקציה לאנדרואיד

אנחנו יודעים שהנייד שלכם חזק כמו המחשב שלכם, כל היכולות של Easydoc בנייד כמו במחשב.

שינוי שמות מסמכים

תרצו ששם הנמען יופיע בשם הקובץ החתום? אולי תז של העובד? הגדרת שם המסמך כך שיכיל את פרטי המידע שתרצה בשם הקובץ הסופי.

עיצוב טפסים ב- css

שליטה מלאה בעיצוב: עיצבו טפסים ייחודיים המותאמים לצרכים שלכם עם CSS.

אבטחה

MFA

כניסה לאיזור האישי רק לאחר הצגת שני גורמים הוכחה למנגנון האימות, לצורך שמירה על אבטחת המידע שלכם.

כניסה ב- OTP

גם אתם לפעמים שוכחים את הסיסמא? תוכלו להכנס בקלות עם קוד חד פעמי הנשלח לנייד.

IDP

חיבור בקלות באמצעות Single Sign-On (SSO) עם פתרון Identity Provider (IDP) מוביל, לחוויית שימוש מאובטחת ונוחה יותר.

מדיניות סיסמאות

מדיניות סיסמאות קפדנית הכוללת: דרישות מורכבות לסיסמאות, נעילה אוטומטית לאחר תקופה של אי שימוש, מניעת שימוש חוזר בסיסמה ועוד.

נעילה אוטומטית

נעילה באופן אוטומטי לאחר פרק זמן מוגדר של חוסר פעילות לשמירת אבטחת מידע חזקה.

מחיקת מסמכים אוטומטית

שליטה מלאה על מחיקת מסמכים: הגדר את הכללים ותן למערכת למחוק את המסמכים באופן אוטומטי

תקני ISO

EasyDoc עומדת בתקני ISO: אבני היסוד לאיכות, בטיחות ויעילות גלובלית.

תקן ISO 9001

תקן בינלאומי למערכת ניהול איכות (QMS), המספק מסגרת עבודה לשיפור מתמיד והבטחת עמידה בדרישות לקוחות ותקנות.

תקן ISO 27799

תקן בינלאומי לניהול אבטחת מידע בתחום הבריאות, המיועד להבטיח את סודיות, שלמות וזמינות המידע הרפואי והאישי של מטופלים.

תקן ISO 27001

תקן בינלאומי לניהול אבטחת מידע (ISMS), המספק מסגרת עבודה לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע בארגון.