logo

התוכנה שחוסת למשרדי עריכת דין 36 שעות עבודה בחודש והופכת את תהליך החתמת מסמכים ל-100% אוט’

מעל 20 משרדי עורכי דין עברו לנהל מסמכי יפויי כוח, הסכמי שכר טרחה, אימותי חתימה, חוזים וקליטת לקוחות בקלות מהדיגיטל.

איך התהליך של EasyDoc

יחסוך למשרד שלך שעות של עבודה?

מעלים את המסמכים הרלוונטים

עם איזידוק אפשר להמיר כל מסמך מ- Word או PDF לטופס מקוון תוך שניות ספורות. תוכלו להמיר הסכמי שכר טרחה, יפויי כוח, תצהירים, אימותי חתימה וכל מסמך משפטי אחר. כל הטפסים המקוונים של EASYDOC עומדים בתקנות חוק החוזים מ- 2001, מכילים חתימה מאובטחת בעלת הצפנה ועומדים בכל הדרישות של חתימה דיגיטלית מאובטחת על פי חוקי ישראל

שולחים אותו לשרשרת חתימות

לאחר מכן, המסמכים נשלחים לביצוע חתימה מקוונת גם במקרים מורכבים יותר כמו החתמה של מספר אנשים על אותו מסמך. ניתן לשלוח מסמך למספר קטן עד גדול מאוד של נמענים באפן מקביל. במידה וקיימת חשיבות לסדר החותמים, ניתן גם לקבוע את סדר השליחה כך שהמסמך יעבור לאדם הבא רק לאחר שהאדם שלפניו חתם.

המסמך עובר ברשת המאבוטחת

EasyDoc שמה דגש רב על אבטחת המערכת והמידע שלך.  הקבצים והמסמכים אשר נוצרים בחשבונך, מוצפנים ונשמרים על גבי תשתית הענן המתקדמת בעולם, שרתי AWS באירופה. המערכת עברה בדיקות חדירה (PT) על ידי האקרים מומחים, דרך חברות אבטחה חיצוניות.

חברתנו בעלת תקן רשמי של איכות ISO 9001 ו-ISO 27001.

המערכת מתזכרת את הנמענים

איזידוק דואגת לתזכר את הנמענים לחתום על המסמכים, לפי ההגדרה של מסגרת הזמנים שהמשרד עובד איתו, משמע שאין צורך בטלפונים או הודעות מיותרות מהצוות של המשרד.

המסמכים מתקבלים חתומים במערכת

בסופו של יום, המסמכים חוזרים חתומים, נשלחת אליכם התראה כשהמסמך חוזר למערכת, חתום, מתוייק ומאובטח. 

מה אנחנו מציעים לך?

אנחנו מחפשים עוד 17 משרדי עריכת דין עד סוף החודש שיצטרפו אלינו ויעזרו לנו לחדד את המערכת בשביל לעזור לכל משרד בישראל , לכן הכנו מחיר אטרקטיבי למהירה החלטה
השאירו פרטים ונציג שלנו ייצור קשר במהרה.

צרפנו לך עשרות חברות

שהחליטו לשים סוף לניירת ולעבור לחתום בדיגטל

מי עדן
hot
fortinet
gett
מכון היצוא
חיתיל
matrix
סמלת
יעל סמארט
רשות הטבע והגנים
wix
עיריית הרצליה

לאילו משרדים התוכנה מתאימה?

ותעזור למצא את מלוא פוטנציאל העסק

מתלבטים? שימו את הפרטים שלכם ונציג יחזור אליכם במהרה, לראות איך אפשר לייעל את תהליכי המשרד שלכם בעזרתינו

מי עומד מאחורי

התוכנה שעוזרת לעשרות משרדים בישראל?

אבירם כהן. 

כהן מסביר ש”איזידוק מחתימה, מנהלת ומתייקת אוטומטית כל מסמך שהעסק צריך, בין אם מדובר בעובדים, לקוחות או ספקים, כדי שהכל יתקתק ולא יבוזבז זמן מיותר על איתור מסמכים או החתמה פיזית. התוכנה מאפשרת המרה של כל מסמך לדיגיטל ונותנת פתרון בשני ממדים עיקריים – חתימה דיגיטלית וניהול עובדים. בנוסף, יש לנו גרסה ארגונית ויש גרסה חינמית לאנשים פרטיים. הם יכולים לגרור את המסמך למחשב להשתמש בחתימה הדיגיטלית שלהם ולהשיב את המסמך לכל דורש. המערכת מאפשרת שליחה בסמס, ווטסאפ ומייל”.

עוסק בתחום הפיתוח והשיווק מעל 17 שנה. את דרכו התחיל בבניית אתרים ולפני 5 שנים הקים את חברת Webbee Digital, היום החברה הגדולה בישראל לשיווק בלינקדאין. באוגוסט 2020 הקים את איזידוק – מערכת שעושה סדר פסח בעסק ומוודאת שכלל מסמכי העסק יהיו נגישים, יוחתמו מהר ויאוחסנו בענן.

דילוג לתוכן