המערכת הכי בישראל מקצה לקצה
אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו. אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה
נהנים לשרת מעל ל-19,000 עסקים,
ביותר מ-80 תעשיות,
עם 1,500 פתרונות מנוהלים
פתרון אחד רחב לעסק שלך
החתמת מסמכים
חתימה דיגיטלית על מסמכים, ניהול תבניות, הקמת טפסים חכמים בקליק, תזכורות אוטומטיות ומעקב, תיוק אוטומטי ואכלוס שדות מידע אוטומטי במערכת ההחתמות המתקדמת בעולם.
מערכת משאבי אנוש
החל מניהול תיקי העובד, מידור הרשאות מתקדם,
טפסי עבודה, ספר טלפונים, וניהול תקשורת פנים ארגונית,
ועוד! הכל במקום אחד ובאפליקציה ידידותית.
אוטומציה לתהליכים עסקיים
בין אם תרצו לנהל תהליכי אישורים וסבבי אישורים בחברה, לאסוף מידע מעובדים, להוציא סקרי לקוחות,
הכל אפשרי עם מערכת אוטומציות גמישה ומותאם אליך.
מערכת שכר אוטונומית
גם מהירה, גם אינטגרטיבית וגם בענן. הכירו את פתרון השכר המתקדם בישראל והתחילו להוציא תלושים אוטומטיים עבור כל עובד שנקלט לארגון. ללא הקלדות וללא טעויות
המחשת מערכת
העלו מסמך קיים, צור מסמך חדש, או בחרו מבנק התבניות המוכנות מראש, אחדו מסמכים והחלו תבניות על מסמכים – כל מה שצריך כדי להפוך כל מסמך לדיגיטלי בקליק.
מקמו שדות מידע חכמים שימשכו אליהם מידע באופן אוטומטי, הוספו שדות קלט עבור למילוי על ידי הנמען, שייכו שדות שונים לנמענים נוספים ,צורו סבב חותמים והגדירו כיצד ינותב המסמך בארגון שלכם.
בין אם לנמען בודד או לקבוצת נמענים, בנפרד או בסבב חתימות, בין אם בחתימה במכשיר הנייד או בדפדפן במחשב או בהחתמה פרונטלית, EasyDo תשלח בכל ערוץ שתבחרו – מייל, SMS או -Whatsapp או לחילופין הציגו את המסמך ב-iFrame או הטמיעו אותו בפורטל הארגוני.
שלטו באופן ההזדהות של הנמענים שלכם, כך שתוכלו תמיד לדעת שאכן הם חתמו. בין אם ע״י סיסמה קבועה, ב-OTP, או אל מול ה-SSO הארגוני.
הצפנה מובנית של כל שלב בתהליך, תעודות אימות חתימה ו-Audit Trail מפורט לכל הפעולות שבוצעו ע״י הנמענים השונים יהפכו את ההסכמות שלכם מול הגורמים השונים לבלתי ניתנות לערעור.
בנה תבניות לשימוש חוזר, בין אם לשיגור אוטומטי או ידני, התבניות יאפשרו לכם להקים תהליכים חזקים שיעבדו בשבילכם. כל תבנית תדע למשוך פרטי נמען או שולח, תנתב את המסמך אוטומטית בין החותמים הנוספים אם יש כאלו, או תעדכן בסיום את מי שתבחרו.
כל עובד חדש יקבל קיט קליטה מותאם שהורכב באופן אוטומטי בהתאם לתפקידו, אשף הקליטה יאסוף את כל הנתונים על מנת לבנות עבורו את הסכם העסקה, הנספחים, וכן לאסוף את כל המסמכים והפרטים ,ליצור משימות לגורמים השונים ולהקים אותו אוטומטית במערכות השכר והנוכחות.
התיק עובד שלנו נוצר לבד ומושך אליו אוטומטית את כל היסטוריית ההסכמות אל מול העובד, פרטי העובד מוזרמים אליו באופן קבוע כך שבכל רגע נתון תוכלו לקבל תמונת מצב מלאה עבור כל אחד מהעובדים שלכם.
הבנו את כל התהליכים השונים שמרכיבים את עבודה כ״א אצלכם בארגון. משינוי משרה וסיום העסקה ועד הערכות עובדים ובקשות שיבוץ, החזר הוצאות או מלגות. שגרו תהליכים מובנים בקליק ואכפו את ההשלמה שלהם באופן אוטומטי.
פתחו ערוץ ישיר אל מול העובדים ואפשרו להם לפנות אנונימית או באופן מזוהה למחלקות השכר, כ״א, IT או כל גורם בארגון. צרו קבוצות לתקשורת מהירה ואפקטיבים ושלחו עדכונים באופן בהיר ומדוייק.
חיבור למערכות נוכחות שונות ולמערכות שכר.
דעו בכל עת איך נראית ומתנהגת מצבת כ״א שלכם. בין אם תנועת עובדים, פנסיות, ציוד או השלמות.
בנו מעטפות חכמות שמכילות רצף תבניות וטפסים ושלחו אותן כאוגדן לנמען. עקבו אחר השלמת המעטפה בצורה תהליכית. מקיט קליטת עובד שכולל הסכם עבודה, טופס 101, וכן הנספחים שונים, עד הבניית תהליך הוספת לקוח שכולל הסכמים, ערבויות, נספחי סודיות, ועוד. המערכת תוסיף או תחסיר מסמכים למעטפה באופן אוטומטי על בסיס חוקים. שתגדירו
אפשרו לנמענים לשלוט בזהות הנמען הבא או בקשו מקבוצה של נמענים שאחד מהם יחתום. ישנם מצבים בהם נמען צריך להצטרף לתהליך רק אם מתקיים תנאי מסויים בתהליך. המערכת תאפשר לכם לייצר תהליכים גמישים שלא תצטרכו לחשוב עליהם יותר.
בנו אוטומציות חכמות שמופעלות ע״י אירועים שקרו במערכת. עובד נקלט? שלחו לו בתום שלושה חודשים טופס הצטרפות לביטוח. לקוח ציין בטופס המשוב שאינו מרוצה מהשירות שקיבל? עדכנו באופן אוטומטי את מנהל המחלקה. בנו WorkFlows חכמים שעובדים לפי ההיגיון הפנימי שלכם.
לכל ארגון יש נהלים שאינם כתובים. מהיום תוכלו לאכוף הכל דיגיטלית. נתבו פניות עובדים, לקוחות וספקים לגורם הרלוונטי.
הוספת והסרת מסמכים רלוונטים לנמען בתהליך ההחתמה בהתאם לתנאים שהוגדרו מראש.
API מקיף הכולל את כל יכולות הפרונט ויכולות נוספות, דוקומנטציה מסודרת ותמיכה מקצועית למפתחים.
איך אפשר לעבוד חכם יותר?
מאובטחים,
סביבה מאובטחת עפ״י תקן
עם EasyDo, אתם יכולים להיות בטוחים שהמסמכים והנתונים שלכם מוגנים בהתאם לתקני האבטחה המחמירים ביותר.
EasyDo מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע, ומספקת פתרון מאובטח לחתימות דיגיטליות שלך. המערכת מאושרת משהב״ט, מאושרת רשות המיסים ועומדת בתקני ISO 27701 ו-ISO 27799 ומנוטרת תדיר על ידי מערכות חיצוניות המבטיחות אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר.
אנו מציעים מנגנוני כניסה מאובטחים (SSO), מנגנוני סנכרון וניהול זהויות ותומכים בפרוטוקול SCIM.
בנויים להתחבר אליך
עם EasyDo, אתם יכולים להיות בטוחים שהמסמכים והנתונים שלכם מוגנים בהתאם לתקני האבטחה המחמירים ביותר.
המערכת #1 לפתרון תהליכים בארגונים
אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו. אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה