טופס הרשאה לחיוב חשבון דיגיטלי – איך זה עובד?

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

טופס הרשאה לחיוב חשבון, שנקרא גם טופס הוראת קבע, משמש בעסקים רבים החל בחברה גדולה ועד פרילנסר. חשוב לדעת שבעזרת מערכת איזידוק ניתן להפוך טופס הרשאה לחיוב חשבון פרטי לכדי טופס מקוון, שעליו ניתן לבצע חתימה דיגיטלית. בשורות הבאות נסביר מה זה טפסים דיגיטליים המשמשים בהרשאה לחיוב חשבון ואילו יתרונות הם נותנים.

 

דברים שכדאי לדעת על טופס הרשאה לחיוב החשבון

לפני שנדבר על היתרונות של טפסים מקוונים, יש להסביר מה היתרון של טופס הרשאה לחיוב חשבון לעסקים ולקוחותיהם. למעשה, מרבית האנשים מכירים את הטופס הזה, המשמש לצרכים פרטיים לתשלומים שוטפים כמו שכר דירה, ארנונה, מים וחשמל. יחד עם זאת הוא בהחלט משמש גם לצרכים עסקיים. לדוגמא, עסק יכול להשתמש בטופס כדי לאפשר ללקוחות קבועים המזמינים הזמנות קבועות לשלם מדי חודש (או מועדים אחרים) בלי להתעסק בכל פעם מחדש בהעברת התשלום. באותו האופן ספק שמספק לעסק מסוים מוצרים וחומרים יכול להחתים את העסק על טופס הרשאה לחיוב חשבון ובכך לסגור את העניין. כמובן שניתן להגדיר בטופס ההרשאה את הסכום לחיוב, את תקופת החיוב ואת מועדי החיוב. עוד חשוב לדעת כי ניתן לבצע את הוראת הקבע מול הבנק או מול חברת האשראי של הלקוח.

 

טופס הרשאה לחיוב חשבון דיגיטלי

 

למה לעבור להרשאה דיגיטלית

העבודה עם מערכת מסמכים דיגיטלית מקנה יתרונות מרובים לגבי מסמכים מגוונים, וכך גם באשר להרשאה לחיוב חשבון. קודם כל קיימים היתרונות הרגילים של חיסכון בזמן ובטרחה, הגברת הביטחון והוודאות לגבי העברת התשלום במלואו ובזמן, גמישות ונוחות במועדי העברת התשלומים, הקטנת עמלות ובכלל שמירה על ראש שקט.

יחד עם זאת, כל עוד מדובר בטופס שאינו מסמך מקוון עם חתימה דיגיטלית עדיין קיימת פרוצדורה מעיקה. את הטופס יש למסור ידנית או לשלוח במייל אל הצד השני שצריך להדפיס אותו, למלא אותו, לסרוק ולשלוח בחזרה, ולאחר מכן יתכנו פרוצדורות דומות מול הבנק או חברת האשראי.

לעומת זאת, עם מערכת חתימה דיגיטלית למסמכים אפשר להמיר גם את טופס ההרשאה תוך מספר שניות לכדי טופס דיגיטלי המותאם במדויק לצרכים שלכם. זהו טופס שניתן לשלוח ללקוח במסרון לנייד או במייל למחשב, ואין שום צורך להדפיסו. כל המילוי של הפרטים והחתימה נעשים אונליין ולאחר מכן הטופס עובר באופן אוטומטי אל המייל שלכם ולמייל של הלקוח. מכאן והלאה אתם יכולים לעשות בו כל שימוש, בין אם אתם אלו שפונים אל הבנק או לחברת האשראי ובין אם הלקוח.

מלבד החיסכון בנייר ובהוצאות משרדיות, מדובר בתהליך הרבה יותר פשוט, מהיר ונגיש שמאפשר לכם להיות בזמינות מלאה. הוא מגביר את שביעות הרצון של הלקוחות ומשפר את התדמית של הארגון כצועד עם הטכנולוגיה והזמן.

 

דילוג לתוכן