חתימה דיגיטלית לפרילנסרים

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

בתור פרילנסרים אתם בוודאי נעזרים בחשבוניות וקבלות דיגיטליות, ואם עדיין לא – מומלץ בחום לבצע את הצעד. יחד עם זאת, במאמר הנוכחי נתמקד בהסברים וביתרונות של חתימה דיגיטלית לפרילנסרים המאפשרת לכם להפוך את ההתנהלות לעוד יותר מהירה, זמינה ויעילה.

מה זה בעצם אומר?

חתימה דיגיטלית על מסמכים משמעה שאתם יכולים להפוך כל טופס, הסכם או מסמך שאתם מגישים לחתימת לקוחות לכדי טופס מקוון. המערכת שלנו יכולה לעשות זאת תוך שניות ספורות ואתם מקבלים מסמך דיגיטלי עם שדות בדיוק כמו במסמך המקורי, שאפשר למלא אותו ולחתום עליו בלי שום צורך בניירת, בהדפסות, סריקות וכן הלאה.

זה אומר שתוכלו להפוך למשל טופס הרשאה לחיוב חשבון עבור לקוח שמבצע מכם הזמנות קבועות לכדי טופס דיגיטלי, ואותו הדבר תוכלו לעשות לגבי כל הסכם שיש לכם מול ספק שנותן שירות, מול פרילנסר אחר שיש לכם שיתוף פעולה איתו, ובכלל כאשר רוצים להחתים לקוחות על הסכמים לקבלת שירות.

בנוסף לכך, עם מערכת לחתימה דיגיטלית על מסמכים מבית easydoc אתם יכולים לפתוח לכל לקוח, פרויקט או שותף תיק מיוחד משלו, עם כל ההגדרות שעוזרות לכם לנהל את התיק בצורה הנוחה ביותר. כאמור, את הטופס הדיגיטלי אתם יכולים לשלוח אל הנייד או אל המייל של הנמען והוא ממלא אותו ללא צורך בהדפסה. לאחר מכן הטופס החתום עובר ישירות למייל שלכם וגם אל תיק הלקוח שפתחתם מבעוד מועד.

חתימה דיגיטלית לפרילנסרים
חתימה דיגיטלית לפרילנסרים

ולמה זה טוב?

 מערכת חתימה דיגיטלית למסמכים מאפשרת להפוך את כל תהליך עשיית העסקים שלכם לפשוט בהרבה, מהיר ונוח בלי כאבי ראש. לא צריך כבר לשלוח טפסים במייל או למסור אותם באופן ידני וגם לא צריך להמתין מילוי הפרטים, שינויים וחתימות, הדפסות וסריקות, כי הכל מתבצע אונליין דרך המחשב או מכל מכשיר נייד. זהו תהליך ידידותי שבו כל המסמכים מוצגים בצורה קריאה ברורה, כאשר בכל זמן ומכל מקום תוכלו לשלוח מסמכים דיגיטליים ולקבל את חתימות הלקוחות והשותפים, דבר המקנה לא פעם יתרון מול מתחרים בזכות הזמינות הגבוהה.

בנוסף לכך, דובר בתהליך ברמה גבוהה מאוד של אבטחה, כאשר המערכת שלנו מוסיפה קובץ מוצפן שמפשר לדעת את זהות האדם החותם ואת העובדה שלאחר שההסכם נחתם לא שונו פרטים. כך עוברים להתנהלות פשוטה ונוחה יותר, עם דיגיטציה למסמכים חשובים ותהליכים אוטומטיים, המגבירה מאוד את הסדר והארגון במסמכים שלכם ובקשרים עם הלקוחות, השותפים וכדומה.

אם לא די בכך, העבודה עם טפסים מקוונים מאפשרת לכם לשדר ללקוחות שמדובר בעסק רציני ההולך יד ביד עם הטכנולוגיה והזמן, משקיע בהטבת השירות וגם תורם לאיכות הסביבה.

דילוג לתוכן